مداحی خبر داری دلم چه بیقراره کربلایی حسین طاهری

مداحی خبر داری دلم چه بیقراره کربلایی حسین طاهری

خبر داری دلم چه بیقراره روز و شبارو پشت سر میزاره داره میاد محرمت حسین جان فرصت نوکری بده دوباره

دانلود فایل صوتی:

 
 

دانلود مداحی خبر داری دلم چه بیقراره کربلایی حسین طاهری

مداحی ویژه استقبال از محرم

 

متن نوحه

خبر داری دلم چه بی قراره

روز و شبارو پشت سر میزاره

داره میاد محرمت حسین جان

فرصت نوکری بده دوباره

با تو قرار گذاشتم پیرهن مشکیمو کنار گذاشتم

من که تو کل زندگیم کسی رو مثل تو دوست نداشتم

ازالان داره کم کم میرسه بوی ماتم

السلام علی ساکن کربلا السلام ای محرم

 
 
 
حسین طاهری مداحی خبر داری دلم چه بی قراره دانلود مداحی خبر داری دلم چه بی قراره متن شعر خبر داری دلم چه بی قراره مداحی خبر داری دلم چه بی قراره حسین طاهری
هیئت فدائیان حضرت زهرا
پیشواز محرم
 
 

مداحی خبر داری دلم چه بیقراره کربلایی حسین طاهری را آنلاین گوش کنید

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی