مداحی شور کربلایی محمد حسین حدادیان - سلام آقا که الان روبروتونم

مداحی شور کربلایی محمد حسین حدادیان - سلام آقا که الان روبروتونم

سلام آقا که الان روبروتونم من ایستادم زیارتنامه میخونم،شب پنجم محرم 97،محمد حسین حدادیان

 

کربلایی محمدحسین حدادیان- شب پنجم محرم1397-سلام آقا که الآن روبروتونم (شور زیبا)

 
زمان : 00:05:00 
 

متن مداحی

سلام آقا که الان روبروتونم

من ایستادم زیارتنامه میخونم

حسین جانم

دوست دارم همه سرمایه‌ام اینه

دلم میره ضریحت رو که می‌بینه

حسین جانم

بنی سرم اومد از هر چی که می‌ترسیدم

بنی سرت رو آخرش رو نیزه‌ها دیدم

بنی یادت موهاتو شونه میکردم

بنی حالا موی پریشونت شده دردم

چرا کشتند چرا مویت کشیدند

چو گرگی پنجه بر رویت کشیدند

چرا کشتند چرا آبت ندادند

تو را زان در نایابت ندادند

بنی  کی مثل خواهرت داغ برادر دید

بنی کی مثل من تن بچش رو بی سر دید

کی مثل تو سرش با نیزه دعوا شد

کی مثل تو عزیزش ارباً ارباً شد

چرا کشتند چرا خاکت نکردند

کفن بر جسم صد چاکت نکردند

چرا با بوریا باید کفن شی

مرمل بالدما عریان بدن شی

یه دختر بچه دنبال سر افتاده

دم خیمه چقد نیلوفر افتاده

چقدر زینب به یاد مادر افتاده

نمیذارن تنت آروم بگیره

چرا از قتلگاه بیرون نمیره

چرا پیراهنت رو پاره کردن

دارن دنبال انگشتر میگردن

چرا با چکمه پهلوتو پاره کردن

چرا با چکمه رو سینه‌ات نشستن

 

 

 

مداحی شور کربلایی محمد حسین حدادیان - سلام آقا که الان روبروتونم را آنلاین گوش کنید

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی