مداحی شور من نروم ز پیش تو دست من است و دامنت کربلایی حسین طاهری

مداحی شور من نروم ز پیش تو دست من است و دامنت کربلایی حسین طاهری

مداحی شور من نروم ز پیش تو دست من است و دامنت کربلایی حسین طاهری ، دانلود آهنگ

دانلود فیلم:

 

شور من نروم ز پیش تو کربلایی حسین طاهری

مراسم عزاداری دهه دوم محرم الحرام | شب ششم

متن مداحی

من نروم ز پیش تو

دست من است و دامنت

نوش من است پیش تو

خواه مرا به تیر زن

خواه ببر سرم ز تن

دست ندارم از تو من

دست من است و دامنت

من نروم ز پیش تو

دستم به دامنت

 

 

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی