گلچین مداحی‌ شب پنجم محرم سیدرضا نریمانی

گلچین مداحی‌ شب پنجم محرم سیدرضا نریمانی

مداحی‌های سیدرضا نریمانی برای حضرت عبدالله ابن حسن در شب پنجم محرم

 

دانلود مداحی‌های سیدرضا نریمانی برای حضرت عبدالله بن حسن (ع)

شب پنجم محرم

 

عبدالله ابن الحسنم
شیر بنی هاشم منم
 
اگه الان نرم میدون
میمونه تو دلم آهم 
بده شمشیرم رو عمه
کی گفته اول راهم
چیزی که توی دستم نیست
فقط میخوام برم پیشش 
بذار تنها برم یا که
بریم پیش عمو با هم
 
نمیذارم که از حرمش آبرو بره
نباید بزارم خنجر روی گلو بره
به مادرم قسم خودمو پر پر میکنم
دیگه باید برم سرم برا عمو بره
 
عبدالله ابن الحسنم
شیر بنی هاشم منم
 
کی گفته کوچیکم ببین
که چقدر بزرگ شدم
میدونهو دیدم یعنی که 
منم آخر بزرگ شدم
کوچه وا کردن بزنن
میگم که ابن الحسنم
دستمو دادم واسه تو 
مثل مادربزرگ شدم
 
تیر سه شعبه اومد کارمو یکسره کرد
همون کاری که با شیر خواره و حنجره کرد
اینا همه کنار ولی یه چیزی منو کشت
یکی اومد و هی تو رو چقدر مسخره کرد
 
عبدالله ابن الحسنم
شیر بنی هاشم منم
 
دارم میام  عمو جونم
چه غوغاییه تو گودال
تنها گیرت آوردن و 
داره میشه تنت پامال
چند نفر افتادن سرت
نیزه و شمشیر زدنت
شلوغه اون وسط چرا
الانه که بشه جنجال
 
خودمو میندازم هرجوریه روی تنت
آخه بدجوری با نیزه و شمشیر زدنت
میام سپر بشم که تو رو از ما نگیرن
یه نانجیب داره میبره سر از بدنت
 

 

 

گلچین مداحی‌ شب پنجم محرم سیدرضا نریمانی را آنلاین گوش کنید

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی