دانلود نوحه قافله سالار سید رضا نریمانی

دانلود نوحه قافله سالار سید رضا نریمانی

دانلود نوحه قافله سالار سید رضا نریمانی ، دانلود آهنگ

داره از دل بیابون می رسه قافله سالار / سبک واحد / مداحی های کربلایی سید رضا نریمانی
 
داره از دل بیابون 
می رسه قافله سالار
همه چی ساکت و آروم  
پرچم هم دست علمدار
 
زنا تو کجاوه هاشون 
بچه ها تو بغلاشون
هرکدوم که تشنه باشن 
عمو آب داره براشون
 
با خودش میگه رقیه 
از روی دوش عمو جون
خوبه پابرهنه نیستیم 
روی این خار بیابون
 
علی اصغر اگه تشنه است 
مادرش مراقبش هست
هی میره این دست و اون دست
هی میخنده هی میخنده
 
گاهی تو آغوش باباش 
گاهی روی دوش داداش
یا روی دست عموهاش  
هی می خنده هی میخنده
 
"یا حسین غریب مادر"
 
 
باباجون عمه میگفت که 
ما داریم مهمونی میریم
این چه مهمونیه آخه 
داریم از غصه می میریم
 
باباجون اینجا کجاست که 
دلم از هواش گرفته
آخه کی توی بیابون
اینجوری مهمونی رفته
 
اینایی که من میبینم 
قصد مهمونی ندارن
تو خوش آمد گویی هیچ وقت 
تیر و خنجر نمیارن
 
اون چرا طناب میاره 
اون یکی سه شعبه داره
یکی هم سنگ بر میداره 
من میترسم من میترسم
 
اینا که راهو میبندن 
همشون دنبال جنگن
هیچ کدوم بام دوست نمیشن 
من میترسم من میترسم
 
"یا حسین غریب مادر "
 
داداشم همینجا دیگه 
خیمهامونو بپا کن
پر خاره این بیابون 
فکری واسه بچه ها کن
 
خواهرم زمینی که توش 
سرمو میبرن اینجا
جایی که تو و زنا رو 
اسیری میبرن اینجاست
ساربون هر چی که میخوای 
از خودم بگیر و برگرد

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی