مداحی چقدر کبوتر داری یا سلطان حاج مهدی رسولی

مداحی چقدر کبوتر داری یا سلطان حاج مهدی رسولی

دانلود مداحی شور مهدی رسولی برای امام رضا، مداحی چقدر کبوتر داری یا سلطان

دانلود فایل صوتی:

 
 

مداحی شور حاج مهدی رسولی برای شهادت امام رضا (ع)

 
متن مداحی:
زدم آقا باز به شما رو
دلم رو کردم اب و جارو
دخیلتم ضامن آهو 2
 
گدای شاه طوسم 
با اسم تو مانوسم
اگه بشه قسمت باز
ضریحتو میبوسم 2
 
چقدر کبوتر داری یا سلطان
غلام و نوکر داری یا سلطان
تورو که میدم سوگند به زهرا
هوامو بیشتر داری یا سلطان
 
علی علی موسی الرضا
مدد علی موسی الرضا 3
 
اونقدرم نیستم اقا بد
کرده دلم هوای مشهد
پر بگیرم به دور گنبد 2
 
اسیر صیادم من
واسه تو فرهادم من
گدای صحن قدس و
پنجره فولادم من 2
 
خدا روشکر هرچی خواستم دادی
منم گدای تو...مادر زادی
پرم بده تا بین الحرمین
آقا جون از تو صحن آزادی
 
مدد علی موسی الرضا 3
 
تو رو دارم غصه ندارم
شده تموم افتخارم
منم امام رضا رو دارم 2
 
بازم باهام خوب تا کن
زندگیمو زیبا کن
اگه تو دوست داشتی بعد 
براتمو امضا کن 2
 
محاله دست از عشقت وردارم
رهام کنی والله بیچارم
نشسته عشقت تو کنج قلبم
من از همه جز عشقت بیزارم
 
مدد علی موسی الرضا 3
 
امام رضا امام رضا امام رضا...
 
شاعر: احسان بمانی
 
 
🔉 پست ویژه شهادت امام رضا(ع)🔉
 
🎤حاج مهدی رسولی
 
🔉 مدد علی موسی الرضا....
 
حاج مهـدی رسـولـے 
شور
امام رضا
شهادت
امام رئوف
 
 

مداحی چقدر کبوتر داری یا سلطان حاج مهدی رسولی را آنلاین گوش کنید

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی