مداحی من در به در پنجره فولادم و دیریست میثم مطیعی

مداحی من در به در پنجره فولادم و دیریست میثم مطیعی

مداحی من در به در پنجره فولادم و دیریست میثم مطیعی ، دانلود آهنگ

مداحی میثم مطیعی برای شهادت امام رضا (ع)

 

متن مداحی

هر چند که در شهر تو بازار زیاد است
باید برسم زود خریدار زیاد است
من در به در پنجره فولادم و دیریست
بین من و آن پنجره دیوار زیاد است
آن قدر کریمی که بدهکار تو کم نیست
آن قدر کریمی که طلبکار زیاد است
با بار گناه آمده ام مثل همیشه
با بار گناه آمدم این بار زیاد است
گندم به کبوتر بدهم شعر بگویم
آخر چه کنم در حرمت کار زیاد است
نوروز به نوروز محرم به محرم
سرمست زیاد است عزادار زیاد است
هر گوشه ی ایران حرم نوست که با تو
همسایه ی دیوار به دیوار زیاد است
از دور سلامی و تو از دور جوابی
این فاصله انگار نه انگار زیاد است
یک شب که به رویای من افتاد مسیرت
دیدم چقدر لذت دیدار زیاد است
در خواب سر سفره ی اطعام تو گفتی
هر قدر که میخوای بردار زیاد است
بر مشامم میرسد هر لحظه بوی کربلا
بر دلم ترسم بماند آرزوی کربلا

دانلود با تلگرام:

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی