گلچین مداحی سید رضا نریمانی برای شهادت امام حسن مجتبی

گلچین مداحی سید رضا نریمانی برای شهادت امام حسن مجتبی

گلچین مداحی سید رضا نریمانی برای شهادت امام حسن مجتبی ، دانلود آهنگ

دانلود مداحی ها و نوحه خوانی های سید رضا نریمانی برای شهادت امام حسن مجتبی علیه السلام

 

 

 

متن مداحی مدیون حسنم اگه سینه زنم کربلایی سیدرضا نریمانی

 
مدیون حسنم ، اگه سینه‌زنم
تو روضه‌ی آقا ، بیمه شد بدنم
مدیون حسنم ، مجنون حسنم
امشب نه که یه‌عمر ، مهمون حسنم
 
صدبار شکر خدا ، دارم چه امیری
میفتم رو زمین ، دستامو میگیری
 
ای سلطان کرم ، سایه‌ی روسرم
امضا کن که بشم ، مدافع حرم
 
"کی گفته غریبی ، خودم نوکرتم"
 
میبالم به خودم ، زیر پرچمتم
دوست دارم آقا ، خیلی نوکرتم
تا سینه‌زنتم ، بی‌تاب غمتم
شامل نظرِ ، خاص مادرتم
 
لب تر کن تا برات ، جونمو بزارم
حرمت دلمه ، ای دار و ندارم
از تو دارم آقا ، چشمای ترمو
من حسن میزارم ، اسم پسرمو
 
بچه بودم آقا ، عشقتو چشیدم
پای روضه‌ی تو ، ببین قد کشیدم
 
ای سلطان کرم ، سایه‌ی روسرم
امضا کن که بشم ، مدافع حرم
 
"کی گفته غریبی ، خودم نوکرتم"
 
 

متن مداحی داداش حسن، چقدر باید عذاب ببینم سید رضا نریمانی

داداش حسن، چقدر باید عذاب ببینم 
دیگه باید، شبا تو رو تو خواب ببینم
امون از این رسم زمونه 
 
داداش حسن، غارت زده منم که دارم 
تن تورو، خودم میون قبر میزارم
ببین دلم برا تو خونه 
 
دارم برات کفن تهیه میکنم
توکه بری به غصه تکیه میکنم
تاجون دارم برا تو گریه میکنم 
وای
 
مدینه شد بازم بلای جون من
اون از غم مادرم اینم از حسن
داداشمو دارم میزارم توکفن 
وای
 
«غریب حسن ، غریب امام مجتبی»
 
داداش حسن، من زینبم به غم اسیرم 
نمردم از غمت ولی میخوام بمیرم
دلم برات داره میلرزه
 
نگو که نیست، حتی یه روزنه امیدی 
پاشو داداش، چراجوابمو نمیدی
چرا تنت کبود و سبزه 
 
خدا خدا شفابده مریضمو
بیانگیر ‌از دل من عزیزمو
نزار که من اشک عزا بریزمو 
وای
 
مدینه شد بازم بلای جون من
اون از غم مادرم اینم از حسن
داداشمو دارم میزارم توکفن 
وای
 
«غریب حسن ، غریب امام مجتبی»
 
داداش حسن، عباسمو تنها میزاری
اگه میشه، منم برات کنم یه کاری
یه کاری دستشون میدادم
 
داداش ببین، چه‌جور منو کردی به زنجیر
نذاشتی که، به دست بگیرم آخه شمشیر
وصیتت اومد به یادم
 
 نشد ولی یه روز به امید خدا
خلاص میشم ، ازاین همه رنج و بلا
منوحسین، قرارمون تو کربلا
وای 
 
«غریب حسن ، غریب امام مجتبی»

 

متن مداحی یک عمره به سلطان صبر و کرم مینازیم سید رضا نریمانی

یک عمره به سلطان صبر و کرم مینازیم
ایشاالله تو هرشهری ، بیت‌الحسن میسازیم
 
به عشق حسن مست مستم
یک عمره که میگیره دستم
به‌جز این آقا من به هرکس
دل ندادم ، دل نبستم
 
آقایی کار این آقاست
شیدایی کار نوکره
صحن خاکی مجتبی
از جنت دلرباتره
 
«مولانا یا امام حسن»
 
عمریه به اولاد امام حسن دل بستیم
ما عاشق بی تاب شهزاده قاسم هستیم
 
ما به بچه‌هاش دل سپردیم
چقد غم از این سینه بردیم
چقد ما ز غم های آقا
گریه کردیم غصه خوردیم
 
مستم با اولاد حسن
مستم با اصحاب حسین
یک روز با ذکر یاحسن
میریم تا بین الحرمین
 
«مولانا یا امام حسن»
 

متن مداحی زخم جگر که داری مرهم نداری سید رضا نریمانی

زخم جگر که داری مرهم نداری
اصلا دل خوش از این عالم نداری
حتی میون خونت همدم نداری
 
رفتی که روضه‌های در رو نبینی
در کوچه قاتل مادر رو نبینی
داغ اسارت خواهر رو نبینی
 
گریونه خواهر از تب و لرزت
فهمید از کبود و سبزت
افتاده از حرکت دیگه نبضت
 
"حسن جانم ، یا معزالمومنین"
 
دست از ولایت تو ساده کشیدن
نقشه برا زمین افتاده کشیدن
از زیر پای تو سجاده کشیدن
 
قاتل رو با تب سرد بخشیده بودی
با این که سوختی از درد بخشیده بودی
هرکس به تو بدی کرد بخشیده بودی
 
تا دنیاست تو کرم زبونزدی
دست رد به سینه‌ای نزدی
تو دلها داری صحن وگنبدی
 
"حسن جانم ، یا معزالمومنین"
 
 

متن مداحی همواره دست گیر عالم حسن جان

همواره دست گیر عالم حسن جان
مولای سر به زیر عالم حسن جان
قبل حسین امیر عالم حسن جان
 
آخر به راه عشق تو جون می بازیم
یک آستان قدس واسه تو میسازیم
هر صبح نقاره تو صحنت مینوازیم
 
عشق تو آخر میشه علنی
یک روز با دسته‌ی سینه زنی
میخونیم نحن جند الحسنی
 
«حسن جانم، یا معزالمؤمنین»
 
تنها امید من در شهر مدینه 
بعد از تو دیگه با من قهره مدینه
روز و شبش برا من زهره مدینه 
 
بی تو چجوری بابا سامان بگیرم
حتما ربایت از این و آن بگیرم
باید که راه بیت الاحزان بگیرم
 
بر سر من خاک عزا کردن
آخرش منو بی بابا کردن
خون به قلب من زهرا کردن
 
«ابا زهرا ، رحمة للعالمین»
 
 

متن مداحی زائرتم با یه سلام

زائرتم ، با یه سلام
با یه سلام ساده 
توی چشام ، بارون اشک
وقتی به راه افتاده
 
شکر خدا ، من گدا
پای علم ایستادم
مهر و وفات ، کرببلات
مگه میره از یادم
 
«کرببلا ، کرببلا
کرببلا وای وای وای»
 
یادمه از بچگی‌هام
کرم تو با من بود
توی دلم ، قاب عکس
حرم تو با من بود
 
تو رو خدا ، با یه نیگاه
منو دعا کن اقا
سینه‌زن همیشه‌ی 
کرببلا کن آقا
 
شکر خدا ، من گدا
پای علم ایستادم
مهر و وفات ، کرببلات
مگه میره از یادم
 
«کرببلا ، کرببلا
کرببلا وای وای وای»
 
هرجا میرم نشونیه
نوکریمم باهامه
فقط حسین ، فقط حسین
فقط حسین آقامه
 
من‌الازل ، الی‌الابد
شور دلم عاشوراست
کعبه رو دوست دارم ولی
قبله ی من کربلاست
 
شکر خدا ، من گدا
پای علم ایستادم
مهر و وفات ، کرببلات
مگه میره از یادم
 
«کرببلا ، کرببلا
کرببلا وای وای وای»
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
 

متن روضه جانم فدای آن بنایی که نداری

 
اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی فاطِمَة وَ اَبیها وَ بَعْلِها وَ بَنیها وَ سِرِّ الْمُسْتَوْدَعِ فیها بِعَدَدِ ما اَحَاطَ بِهِ عِلْمُکَ
 
جانم فدای آن بنایی ...که نداری
 
قربان آن گلدسته هایی ...که نداری
 
 هرجا حرم دیدم سرودم زیر لب از
 
دلتنگی گنبد طلایی ...که نداری
 
 باب الرضا رفتم نشستم گریه کردم
 
*بعضی ها خیلی با معرفت هستند، هر وقت میرن حرم امام رضا،روز اول فقط برا امام حسن مجتبی گریه می کنند*
 
 باب الرضا رفتم نشستم گریه کردم
 
با یاد باب المجتبایی ...که نداری
 
 قالیچه ارثیه مادر بزرگم
 
نذر تو و صحن و سرایی ...که نداری
 
 من هر شب جمعه سلامی می دهم به
 
شش گوشه ی کرببلایی ...که نداری
 
 ما سینه زنهایت حسن کم گفته ایم آه
 
در مجلس دارُ البُکایی ...که نداری
 
*دو ماه برا امام حسین گریه می کنی،دو ماه برا حسین به سر و سینه می زنی، یه امروز اومدی برا این آقا گریه کنی، یه امروز اومدی برا این آقا ناله بزنی، طول سال هم میگی :حسین! فقط یه روز تو سال اومدی بگی:حسن!.
 
همچین که حسن و حسین شروع کردن با هم کشتی بگیرن، پیغمبر نسشته،امیرالمؤمنین هم نشسته، بی بی دو عالم هم نشسته، همه دارن یه حرفی میزنن،اما دیدن پیغبر هی دارن میگن:جانم حسن! بی بی دوعالم سئوال کرد:بابا جان! حسین کوچیکتر از حسنِِ ،اگرم بخوای تشویق کنی، باید حسین رو تشویق کنی، چرا هی دارید میگی: جانم حسن! پیغمبر صدا زد:دخترم مگه نمی شنوی؟ همه ی عالم دارن میگن:حسین.. من دیدم کسی نمیگه:حسن! خیلی پسرم غریب ِ...فرمود: هر کسی به اندازه ی بال مگسی برا حسنم گریه کنه، فردای قیامت که همه چشما گریانِ، چشمی که برا حسنم اشک ریخته باشه،گریان نمیشه*
 
 دردی که داری در خودت میریزی آقا
 
*دردش رو به هیچ کسی نمیگه آقا، تا حالا دیده بودی کسی تو خونه ی خودش هم غریب باشه؟تا حالا دیده بودی کسی بین زن و بچه اش هم غریب باشه؟*
 
دردی که داری در خودت میریزی آقا
 
حق می دهم درد آشنایی ...که نداری
 
 شاعر : محمد جواد پرچمی
 
*دیدن یکی داره در خونه رو میزنه، بی بی دو عالم اومد پشت در، هر وقت در این خونه رو میزنن بی بی میاد در و باز میکنه،بی بی میشه امروزم ما اومدیم برا حسنت گریه کنیم،تو بیایی در و به رومون باز کنی؟
 

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی