مداحی رسیدم برادر کجایی حسین حاج محمود کریمی

مداحی رسیدم برادر کجایی حسین حاج محمود کریمی

مداحی رسیدم برادر کجایی حسین حاج محمود کریمی ، دانلود آهنگ

دانلود مداحی رسیدم برادر کجایی حسین با نوای حاج محمود کریمی

مداحی شور حاج محمود کریمی در شب اربعین سال 96

 

متن مداحی رسیدم برادر کجایی حسین

هنوزم روی نیزه هایی حسین

یا رو خاک این کربلایی حسین

رسیدم برادر کجایی حسین
چهل روز حال من بی حسین
عزا و غم بودن بی حسین
چهل مرتبه مردن بی حسین
کجایی حسین کجایی حسین
هنوزم روی نیزه هایی حسین
یا رو خاک این کربلایی حسین
رسیدم برادر کجایی حسین
چهل روز با قاتلت همسفر
از این شهر به اون شهر شدم دربه در
چهل روز هستی ازم بی خبر
کجایی حسین کجایی حسین
حسین یا حسین یا حسین یا حسین
خودم توی راه و چشام پیش تو
یه پام توی جاده یه پام پیش تو
میدونستم آخر میام پیش تو
کجایی حسین کجایی حسین
کجایی ببینی چقدر پیر شدم
ببینی که از زندگی سیر شدم
زمین خورده بودم زمینگیر شدم
کجایی حسین کجایی حسین
نپرس از من از لاله ی پرپرت
از آیینه ی فاطمه مادرت
نیومد به همراه من دخترت
کجایی حسین کجایی حسین
چهل آسمون بی پر و بال گذشت
چهل روز که انگار چهل سال گذشت
همه لحظه هام پیش گودال گذشت
کجایی حسین کجایی حسین
الهی بمیرم برای سرت
بمیره برا تشنگیت خواهرت
بمیرم برا اکبر و اصغرت

کجایی حسین کجایی حسین

الهی بمیرم برا پیرهنت
توی غربت و بی کسی کشتنت
غریب گیر آوردنت
به خنجرا سپردنت
به پیش چشم مادرت
بریدن از قفا سرت
کجایی حسین کجایی حسین
الهی بمیرم برا پیرهنت
توی غربت و بی کسی کشتنت
روی قلبمه داغ بوسیدنت
کجایی حسین کجایی حسین

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی