گلچین مداحی سید رضا نریمانی برای پیاده روی اربعین 96

گلچین مداحی سید رضا نریمانی برای پیاده روی اربعین 96

گلچین مداحی سید رضا نریمانی برای پیاده روی اربعین 96 ، دانلود آهنگ

گلچین مداحی ها و نوحه خوانی های سید رضا نریمانی برای پیاده روی اربعین 96

 
 
دلم فقط به این خوش
 
 
 
باتو آرومم و شادم
 
 
 
همه آرزوم دیدن یه حرم
 
 
 
یه ماه سینه می زنم
 
 
تو رویام دیدم خیلی ساده
 
 
 
قدم قدم با یه علم
 
 
 
کاروان رفت و من جاماندم
 
 
 
پابه پای خواهری
 
 
 
میگن تو راه زیاده موکب حضرت
 
 
دوباره نوکرا جمع بشن
 
 
بیا سینه زن که مرادت رسید
 
 
 
 
 
 

اشعار نوحه های سید رضا نریمانی برای پیاده روی اربعین:

 

متن مداحی بیا سینه‌زن که مرادت رسید

بیا سینه‌زن که مرادت رسید
بیا شاه مشهد به دادت رسید
علی ابن موسی الرضا امضا کرد
جواز زیارت به دستت رسید
 
تشکر آقا ، تشکر آقا
 
خریدی دلم رو مثه حُر آقا
 
تشکر آقا ، تشکر آقا
 
شده کاسم از لطفتون پر آقا
 
تشکر آقا تشکر آقا
 
جوازم رو دادی تشکر آقا 
 
 
خودت غم دادی ، تو آهم دادی
توی روضه‌هات ، تو راهم دادی
تو سینه زنی ، بهم دم دادی
گذاشتی بیام تازه مزدم دادی
 
برا اربعین نوبتم رو بگیر
امیری حسین و نعم الامیر
 
«امیری حسین و نعم الامیر»
 
 
دارن میرسن نوکرا صف به صف
با هر اسمی و رسمی از هر طرف
جواز از امام رضا دارن و
جنون رو شروع میکنن از نجف
 
میگه یاعلی ، میگه یاعلی
یکی پا نداره نشسته میاد
میگه یا علی ، میگه یاعلی
یه نابینا با چشم بسته میاد
میگه یا علی ، میگه یاعلی
جوونی که قلبش شکسته میاد
 
یکی گریونه ، یکی حیرونه
یکی پرچمش رو میچرخونه
یکی مشک آب رو میگردونه
یکی روضه زینبو میخونه
 
برا اربعین نوبتم روبگیر 
امیری حسین و نعم الامیر
 
«امیری حسین و نعم الامیر»
 
 
چه شوقی داره قلب بی‌تابشون
که پیداشده درِّ نایابشون
عجب صحنه‌های قشنگی شده
گداها رسیدن به اربابشون
 
حسین اومده ، حسین اومده 
به این تک تک زائرا سر زده
حسین اومده ، حسین اومده 
عجب بوی سیبی توی مرقده
حسین اومده ، حسین اومده 
تو هم دست به سینه سلامی بده
 
سلام علی شه سر جدا
سلام علی عزیز خدا
سلام علی امیر دلا
سلام علی ساکن کربلا
 
برا اربعین نوبتم روبگیر 
امیری حسین و نعم الامیر
 
«امیری حسین و نعم الامیر»
 
 
 

متن نوحه دوباره نوکرا جمع میشیم

یا حسین 
دوباره نوکرا جمع میشیم
سایه نشین علم میشیم
پای پیاده به شوق تو
کبوترای حرم میشیم
 
با هر نژاد و رنگی،همه یه ارباب داریم
تو دستای خالیمون،دلای بی تاب داریم
عمودای این راهو،دونه دونه میشماریم
پای عمود آخر،قرار روضه داریم
 
سوز این روضه رو نوکرت میشناسه
موکب آخره روضه‌خون عباسه
 
«یاحسین یاحسین یاحسین ثارالله»
 
بین راه 
هنر عشقه که میجوشه
همه دلا شده شش گوشه
سماور توی موکبا
داره به عشق تو میجوشه
 
یه پیرمرد ساده،دلش چه دریاییه
بضاعت مزجاتش،یه استکان چاییه
این موکب کوچیکش،دارایی دنیاشه
زیارت و پابوس امام رضا رویاشه
 
تو مسیر میشه دید جنت الاعلی رو
جلوه ی دولت مهدی زهرا رو
 
«یاحسین یاحسین یاحسین ثارالله»
 
یا حُسین 
مَشَایَه جیتُ تَجْری دَمْعَتی
فی سَبیِلکَ اَبْذِلْ مُهجَتی
کَعبَةُ الْاَحرار قِبلَتی
 
فی اَربَعینَکْ مَولا ، تُنظُرْنی وِتْشاهِدْنی
لا اَحْذَر مِن اِرهابی‌و ، سُعودی و التَّکفیری
نحنُ جُنودَکْ یا حُسین ، بِشارَهة سَیّد علی
 
نحنُ شیعَة عَلی ، نَفْتَخِرْ یا مَوْلا
اَرْبَعینَک‌کُلُّنا، نَجْتَمِعْ فی کَرْبَلا
 
«یاحسین یاحسین یاحسین ثارالله»
 
 
اربعین 
شده قیامت شیعه‌ها
رسیده هیئت شیعه‌ها
خیره شده همه‌ی جهان 
به این صلابت شیعه‌ها
 
یه لشکر مشکی پوش،با پرچمای قرمز
رو پرچما حک کردیم،که ما و ذلت هرگز
زیر قدم های ما،زمین داره میلرزه
نمیذاریم این پرچم،زمین بیاد یک لحظه
 
شیعه‌های علی پشت هم میمونیم
تا سر جون پای این علم میمونیم
 
«یاحسین یاحسین یاحسین ثارالله»
 
 
 

متن مداحی میگن تو راه زیاده ، موکب حضرت:

میگن تو راه زیاده ، موکب حضرت
خوشا به حال اونکه ، باز شده دعوت
میگن که اربعینه ، یه حالی داره
دور و بر حریمت ، میشه قیامت
 
حسین حسین، دل من بارونی
حسین حسین،  دردمو میدونی
 
هرکی رفت برا منم دعا کنه
اونجا اسم منو هم صدا کنه 
 
«حسین وای ، حسین وای»
 
سلام آقای خوبم ، بشنو صدامو
دلم گرفته آقا ، نشد بیامو
محرمت لیاقت ، نداشتم آقا
گفتم که اربعینت ، توکربلامو
 
حسین حسین، کربلات سوزوندم
حسین حسین، دوباره جاموندم
 
هرکی رفت برا منم دعا کنه
یه نگاه به گنبد طلا کنه
 
«حسین وای ، حسین وای»
 
آخ بمیرم برای پاهای خستش
آخ بمیرم برای دستای بستش
هرکی میره به یاد رقیه باشه
آخ بمیرم برای دل شکستش
 
حسین حسین، به رقیه‌ت آقا
حسین حسین، کربلام شه امضا
 
هرکی رفت برام منم دعا کنه
دلمو راهیه کربلا کنه
 
«حسین وای ٬ حسین وای»
 
 
 

متن مداحی دلم فقط به این خوشه پیاده کربلا برم

دلم فقط به این خوشه
پیاده کربلا برم
به‌خاطرخوبات آقا 
بزار منم برم حرم
 
دل خراب من، همیشه تنگ کربلاست
منو ببرحرم، اونجا که جای عاشقاست
اگه ردم کنی، نمیرم از در خونت
یکم محل بده، به این غلام دیوونت
 
بگی برو میرم، حرفی ندارم ای آقا
ولی اینو بدون، کیو دارم به‌جز خدا
 
"حسین‌آقام آقام،حسین‌آقام‌آقام‌آقام"
 
من از نجف تاکربلا
فقط میگم حسین حسین
به سینه میزنم آقا 
فقط میگم حسین حسین
 
توموکبای تو ، تازه دلم آروم میشه
وقتی که زائرم ، آتیش بهم حروم میشه
دلم میخواد آقا ، پیاده تا حرم برم
به یاد بچه‌هات ، تاکه پاهام کنه ورم
 
چایی موکبات ، شفای قلب مردمه
یه طعمی داره که ، هرچی بگم بازم کمه
 
حسین‌آقام آقام،حسین‌آقام‌آقام‌آقام
 
 
تانزدیک حرم میشم
سلام میدم به کربلا
دلم میخواد که دق کنم 
که من کجا اینجا کجا
 
سلام به کربلات، به زائر و مجاورات
سلام به گنبد و ، به اون همه کبوترات
سلام به نوکرات، چایی‌ریزای موکبات
سلام من آقا، به اون شبای کربلات
 
حرم رسیدم و، همین برای من بسه
به‌جز مسیر تو، تموم راها بن‌بسه
 
بگی برو میرم، حرفی ندارم ای آقا
ولی اینم بدون، کیو دارم بجز خدا
 
"حسین‌آقام آقام،حسین‌آقام‌آقام‌آقام"
 
 
 

متن مداحی کاروان رفت و مانده ام در راه

کاروان رفت و مانده ام در راه
سهم من گشته اشک وسوز و آه
 
بیچاره، من جامانده از عزیزان
بیچاره، من جامانده از رفیقان
بیچاره، من جامانده از شهیدان
 
با دلی شکسته ، از فراق یاران
چشم من نشسته ، بر قنوت یاران
 
«یا بقیة الله ، یا بقیة الله»
 
ای خدا ما را نینوایی کن
اربعین ما را کربلایی کن
 
وقتی که عاشقای با اراده 
میزارن با پای دل پا تو جاده
میرن تا حرمش پای پیاده
 
سفره های نذری ، هیئتای هر شب
موکب الرضا و ، روضه‌های زینب
 
«یا ثارالله اباعبدالله»
 
اربعین دنیا با صفا میشه
مرکز عالم کربلا میشه
 
دنیایی میشه این صحنه‌هارو
دنیایی با حسین میشناسه ما رو
دنیایی میشنوه حرف آقا رو
 
درس کربلامون عزت دو دنیاست
پرچم حسینی تا همیشه بالاست
 
«یا ثارالله اباعبدالله»
 
اربعین میشه کربلا غوغا
میرسه از راه ارتش آقا
 
سرباز لشکر شاه عالمینیم
با شور کربلا در شور و شینیم
آی دنیا فداییان حسینیم
 
اربعین نماد شور عزت ماست 
یا حسین شعار و رمز و وحدت ماست
 
«یا ثارالله اباعبدالله»
 
تا نفس دارم با شما باشم 
اربعین ای کاش کربلا باشم
 
دل داره آرزوی کربلا رو 
اربعین پای شیش گوشه شما رو
آقاجان بخر این حال و هوا رو
 
حال اربعین و تو حرم میدونم
اربعین امسال حیفه جا بمونم
 
«یا ثارالله اباعبدالله»
 
 

دانلود با تلگرام:

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی