کد آهنگ پیشواز مذهبی

کد آهنگ پیشواز مداحی روح الله ابوالحسنی همراه اول با پخش آنلاین

مجموعه کامل کد آهنگ پیشواز مداحی های شیرازی حاج روح الله ابوالحسنی ارائه شده برای سرویس آوای انتظار سیمکارتهای همراه اول با پخش آنلاین و متن نوحه پیشواز

کد پیشواز همراه اول نوحه مولا حسین جانم روح الله ابوالحسنی

کد آوای انتظار همراه اول: 69754

دانلود

اسب بی صاحب به سوی خیمه ها آمد

خبر از داغ حسین سر جدا آمد

در کربلا غوغا صاحب عزا زهرا

اهل حرم دیگر سکینه بی بابا

مولا حسین جانم مولا حسین جانم

زینب از مقتل شنیده بوی مادر را

 

کد پیشواز همراه اول دوستم دارم خاک تو کربلا آقام حسین روح الله ابوالحسنی

کد آوای انتظار همراه اول: 69750

دانلود

دوستم دارم خاکم کنن تو کربلا آقام حسین

دوست دارم بمیرم گوشه ایوون طلا آقام حسین

یا حسین یا حسین یا حسین

کد پیشواز همراه اول نوحه امشب در کنج خرابه روح الله ابوالحسنی

کد آوای انتظار همراه اول: 69753

دانلود

امشب در کنج خرابه کودکی میخواد بخوابه

از فراق روی بابا قلب کوچکش کبابه

این سه ساله دردانه امشب در کنج خرابه

می سوزد مثل پروانه برپا کرده عزاخانه

با ناله های جان سوزش همه را کرده دیوانه

هی میگه بابا کجایی

کد پیشواز همراه اول نوحه چشاتو ببند و نبین روی من روح الله ابوالحسنی

کد آوای انتظار همراه اول: 69752

دانلود

چشاتو ببند و نبین روی من

کبودی لبها و ابروی من

تو از نی سواری بابا خسته ای

بیا سر بذار روی زانوی من

الهی رقیه بمیره برات

بخون از نگام از اشک چشام

از اون لخته خون کنار لبام

نشد باورم چی اومد سرم

من هر بار که گفتم بابامو میخوام

فدای سرت هر چی اومد سرم

کد پیشواز همراه اول نوحه امان از دل زینب روح الله ابوالحسنی

کد آوای انتظار همراه اول: 69751

دانلود

دلخوش نتوان رفت به بستان و صحرا

لیلا ز غم اکبر ناکام حزین است

امان از دل زینب فغان از دل زینب

کوشش ننمایید به آرامش طفلان

چون حنجر اصغر هدف تیر و سنان است

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی