کد آهنگ پیشواز غمگین

کد پیشواز نرو عزیز من نرو مرتضی جوان برای همراه اول با پخش آنلاین

کد آهنگ پیشواز نرو عزیز من نرو با صدای مرتضی جوان ارائه شده برای سرویس آوای انتظار سیمکارت های همراه اول با پخش آنلاین و متن آهنگ  

کد پیشواز همراه اول مرتضی جوان نرو عزیز من نرو

کد آوای انتظار همراه اول: 11064

دانلود

نرو عزیز من نرو تنها نزار دیوونه رو

بگو کجا کم گذاشتم که ترک کردی این خونه رو

 

کد پیشواز همراه اول نرو مرتضی جوان - به جز تو تو دنیا کسی سرپناهم نمیشه

کد آوای انتظار همراه اول: 11063

دانلود

به جز تو تو دنیا کسی سرپناهم نمیشه

غم و درد واسه من شده همدمم تا همیشه

کد پیشواز همراه اول مرتضی جوان سهم من ازش رنج و عذاب و درد

کد آوای انتظار همراه اول: 11065

دانلود

سهم من ازش رنج و عذاب و درد

این خونه بعد از تو تابوته واسه من

سهم تو ولی یه دنیا دلخوشی

یه نعمت بزرگ مثل فراموشی

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی