کد پیشواز من کجا تو کجا گرشا رضایی برای همراه اول با پخش آنلاین

کد آهنگ پیشواز نمیدونم خوابم یا بیدار عزیزم من کجا تو کجا با صدای گرشا رضایی ارائه شده برای سرویس آوای انتظار همراه اول با پخش آنلاین و متن پیشواز  

کد پیشواز همراه اول گرشا رضایی عزیزم من کجا تو کجا

کد آوای انتظار همراه اول: 85437

 

 

من واسه تو از حس و حالم گفتم من به تو بی اراده

تو دلت رو به دستام سپردی تو صاف و ساده

این واقعیت یا رویا با تو یه جوره دیگست دنیا

نمیدونم خوابم یا بیدار عزیزم من کجا تو کجا

همه رد شدن از کنارم فهمیدن که تورو دوست دارم

حسادت بر انگیزه عشقم محال از تو دست بردارم

 

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی