کد پیشواز یار باش گرشا رضایی همراه اول با پخش آنلاین

کد آهنگ پیشواز یار باش واست جون میزارم با صدای گرشا رضایی ارائه شده برای سیمکارتهای همراه اول با پخش آنلاین و متن آهنگ پیشواز 

کد پیشواز همراه اول گرشا رضایی یار باش واست جون میزارم

کد آوای انتظار همراه اول: 29021

 

یار باش واست جون میزارم یار باش هنوز دوست دارم

قلبم با هیشکی به جز تو یکی نیست

دلم تو رو می خواد باهاش یار باش

بمونی پیش من ای کاش بدونی دلم با کسی نیست

با تو من از این دنیا دیگه چیزی نمی خوام

با هم دارن جور میشن نفسهاتو نفسهام

 

کد پیشواز همراه اول گرشا رضایی یار باش قطعه دوم

کد آوای انتظار همراه اول: 29022

 

صبر کن دلم نا آرومه عشق از نگاهات معلومه

فکرت چرا از وجودم نمیره

خوب شو با من که بد حالم زود باش همون که عاشقم بود باش

کمک کن که این عشق نمیره

یار باش واست جون میزارم یار باش هنوز دوست دارم

قلبم با هیشکی به جز تو یکی نیست

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی