کد آهنگ پیشواز غمگین

کد پیشواز ز دلتنگی یارم هوای گریه دارم مرتضی جوان همراه اول با پخش آنلاین

کد آهنگ پیشواز ز دلتنگی یارم هوای گریه دارم مثل ابر بهارم چگونه من نبارم با صدای مرتضی جوان ارائه شده برای سرویس آوای انتظار همراه اول با پخش آنلاین و متن آهنگ  

کد پیشواز همراه اول مرتضی جوان نویسم نامه ای با چشمون ترم

کد آوای انتظار همراه اول: 11057

دانلود

نویسم نامه ای با چشمون ترم

نویسم از دلم بخونه دلبرم

خبر نداره یار ز حال زار من

نمیپرسه چرا دمی احوال من

ز دلتنگی یارم هوای گریه دارم

مثل ابر بهارم چگونه من نبارم

 

کد پیشواز همراه اول مرتضی جوان در این غربت خدا شده شیدا دلم

کد آوای انتظار همراه اول: 11058

دانلود

در این غربت خدا شده شیدا دلم

اسیر سرنوشت من تنها دلم

بیا نامه رسان ببر این نامه ام

بده یارم بگو غریب افتاده ام

ز دلتنگی یارم هوای گریه دارم

مثل ابر بهارم چگونه من نبارم

کد پیشواز همراه اول مرتضی جوان ز دلتنگی یارم هوای گریه دارم

کد آوای انتظار همراه اول: 11059

دانلود

ز دلتنگی یارم هوای گریه دارم

مثل ابر بهارم چگونه من نبارم

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی