کد پیشواز دلم هوس کرده با تو دریارو گرشا رضایی همراه اول

کد آهنگ پیشواز دلم هوس کرده با تو دریارو همین الان پاشو چمدونو بردارو با صدای گرشا رضایی ارائه شده برای سرویس آوای انتظار همراه اول با قابلیت پخش آنلاین و متن آهنگ 

کد پیشواز همراه اول گرشا رضایی دلم هوس کرده با تو دریارو

کد آوای انتظار همراه اول: 15187

 

دوباره نم نم ریز بارون با خیالت میزنم من بیرون

باز خیابون باز آهنگات تو صدام میکنی و میگم 

آخه این اولین باره که دلم میگه آره دلم عاشقه ولی به روم نمیاره

نگاه کن دوباره بارون داره میباره

دلم هوس کرده با تو دریارو همین الان پاشو چمدونو بردارو

نذار ببینن همه صورت ماهتو من که مجنونم تو بیا و لیلا شو

 

کد پیشواز همراه اول گرشا رضایی دلم هوس کرده قطعه دوم - حیف حیف حیف حیف چقده تو دوری ازم

کد آوای انتظار همراه اول: 15188

 

حیف حیف حیف حیف چقده تو دوری ازم

حیف حیف حیف حیف میرسیم ما دوتا به هم

کی کی کی کی تو میشی مال خودم

نگاه که تو چشاته تو دلم حالیه حس کنارت بودن خوب که نه عالیه

خالیه زندگیم بدون تو کم داره عشقو

دلم هوس کرده با تو دریارو همین الان پاشو چمدونو بردارو

نذار ببینن همه صورت ماهتو من که مجنونم تو بیا و لیلا شو

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی