کد آهنگ پیشواز غمگین

کد پیشواز همراه اول گرشا رضایی دریا دریا با پخش آنلاین

کد آهنگ پیشواز دریا دریا دریا من با تموم دردا آرزو میکنم کاشکی دوباره فردا با صدای گرشا رضایی ارائه شده برای سرویس آوای انتظار همراه اول با قابلیت پخش آنلاین و متن آهنگ

کد پیشواز همراه اول گرشا رضایی دریا دریا من با تموم دردا

کد آوای انتظار همراه اول: 15185

 

دریا دریا اومدم تنها تا که بشنوی تو درد و دلامو

دریا دریا این حالمو دریاب جز تو کی میدونه من کجامو

دریا دریا دریا من با تموم دردا آرزو میکنم کاشکی دوباره فردا
عشقمو ببینم کنار موجا

 

کد پیشواز همراه اول گرشا رضایی دریا دریا قطعه دوم

کد آوای انتظار همراه اول: 15186

 

آرومم کن آخه بیتابه دلم لب ساحل شبا میخوابه دلم

دل من تنگ شده تو دلم جنگ شده کاش بدونم اون کجا رفته

حالا موندم با همه خاطره ها غیر عکساش دیگه چی مونده برام

دل من تنگ شده تو دلم جنگ شده کاش بدونم اون کجا رفته

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی