کد آهنگ پیشواز غمگین

کد پیشواز دریا نمیرم گرشا رضایی همراه اول با پخش آنلاین

کد آهنگ پیشواز یه چند وقته که بعد رفتنت دریا نمیرم با صدای گرشا رضایی ارائه شده برای سرویس آوای انتظار همراه اول با قابلیت پخش آنلاین و متن آهنگ 

کد پیشواز گرشا رضایی دریا نمیرم

کد آوای انتظار همراه اول: 94289

 

پای تو گیرم من یه چند وقته که بعد رفتنت دریا نمیرم
میترسم آخر بی هوا بارون بیاد دست کیو باید بگیرم

هر شب تو رویا من تورو میبینمت میگی کنارم خوبه حالت
میخندی و باز من گلای صورتی میذارم عشقم روی شالت

بزن بیرون از تنهایی برگرد کنارم
همونم که برای دیدن تو بیقرارم

 

کد پیشواز گرشا رضایی دریا نمیرم قطعه دوم

کد آوای انتظار همراه اول: 94290

 

بزن بیرون از تنهایی برگرد کنارم
همونم که برای دیدن تو بیقرارم

نرو از روزگارم که من طاقت ندارم
منم مثل تو به تنها شدن عادت ندارم

کد پیشواز گرشا رضایی دریا نمیرم قطعه سوم

کد آوای انتظار همراه اول: 94291

 

ما میرسیم بازم به هم دنیا اگه وارونه شه
پاییز منم بارون تویی زیبایی پاییز به این بارونشه

باور نکن تنهایی رو دل کندن رو یادم نده
از قلب من دوری نکن حالا که حال هر دوتاییمون بده

بزن بیرون از تنهایی برگرد کنارم
همونم که برای دیدن تو بیقرارم

نرو از روزگارم که من طاقت ندارم
منم مثل تو به تنها شدن عادت ندارم

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی