کد پیشواز دوست دارم گرشا رضایی همراه اول با پخش آنلاین

کد آهنگ پیشواز دوست دارم با صدای گرشا رضایی ارائه شده برای سرویس آوای انتظار همراه اول با پخش آنلاین و متن پیشواز  

کد پیشواز همراه اول گرشا رضایی دوست دارم

کد آوای انتظار همراه اول: 28228

 

باید یه نفر میومد توی دنیام که بخواد منو با همه عیبام

که دلش بلرزه به هوام

باید یکی که واسه من همه چیزه میومد تا که قلبم بریزه

اونی که واسم خیلی عزیزه

دیگه نمیشه تورو نخوام بیا وسط خاطره هام

دوست دارم و آی نمیدونی که دوست دارم فقط به تو بیام

 

کد پیشواز همراه اول گرشا رضایی دوست دارم قطعه دوم

کد آوای انتظار همراه اول: 28229

 

کم کم عزیزم تو دلم با تو غوغا شد خودتم میدونی چیا شد عشقم

عزیزم خودتو با من رها کن بی هوا به چشام نگاه کن

دیگه نمیشه تورو نخوام بیا وسط خاطره هام

دوست دارم و آی نمیدونی که دوست دارم فقط به تو بیام

دیگه نمیشه تورو نخوام بیا وسط خاطره هام

دوست دارم و آی نمیدونی که دوست دارم فقط به تو بیام

کد پیشواز همراه اول گرشا رضایی دوست دارم بیا بمون کنارم

کد آوای انتظار همراه اول: 85434

دانلود

دوست دارم و بیمارم از عشق تو میدونی

این احساسو میتونی از توی چشام بخونی

میدونی نباشی میمیرم توام میدونی

که عشقت همه دنیامه خودت وصله جونی

دوست دارم و بیزارم از این نامهربونی

چی میشه همیشه تو کنار من بمونی

نه دل دل نکن و بگو تو هم حرف دلت رو

بگو میخوای منو تا به کجاها بکشونی

دوست دارم بیا بمون کنارم

دوست دارم تویی دارو ندارم

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی