کد آهنگ پیشواز غمگین

کد پیشواز چی شد مهدی احمدوند برای همراه اول با پخش آنلاین

کد آهنگ پیشواز چی شد رفتی اونجایی که به سودت بود با صدای مهدی احمدوند ارائه شده برای سرویس آوای انتظار همراه اول با پخش آنلاین و متن آهنگ 

کد پیشواز همراه اول مهدی احمدوند چی شد  - چند سال پات موندم

کد آوای انتظار همراه اول: 89662

 

چند سال پات موندم خسته می شدم از اخلاقت

ولی بات موندم اختصاصی موزیک تراک

کنار اخمات موندم به اعتماد حرفات موندم

یه روزی رفتی و برنگشتی من مات موندم

با دروغات موندم کنار دوستات موندم

هفت روز هفته رو قهری با قهرات موندم

از تو جشمات خوندم گفتی زیاد بات موندم

برو عیب نداره من جای دوتامون موندم

 

کد پیشواز همراه اول مهدی احمدوند چی شد رفتی اونجایی که به سودت بود

کد آوای انتظار همراه اول: 89663

 

چی شد رفتی اونجایی که به سودت بود

اینا از عقده و کمبودت بود

واسه با من بودن زودت بود ها چی شد

مگه نگفتی که عشق من وجودت بود

پشت من بد میگی اینم تو خونت بود

من کی بودم یادته اونی که مجنونت بود

اون که جونش وصل به جونت بود

اونی که هر چی باهاش بد کردی

به خاطر سادگی ممنونت بود

نشنیدی داد می زدم نرو نرو نه

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی