کد پیشواز نه نگو مهدی احمدوند برای همراه اول با پخش آنلاین

کد آهنگ پیشواز نه نگو با صدای مهدی احمدوند ارائه شده برای سرویس آوای انتظار همراه اول با پخش آنلاین و متن آهنگ 

کد پیشواز همراه اول نه نگو مهدی احمدوند صد بار خواستم برم یه چیزی مانع شد

کد آوای انتظار همراه اول: 89667

 

صد بار خواستم برم یه چیزی مانع شد

یه حسی گفت بمون , دلم باز قانع شد

صد بار خواستم بگم , برو بهم دل نبند

ولی قلب خودم , از عشقت دل نکند

چشمات در دمیه تو اوج خستگی

نمیخام امشبو با چشمات نه بگی

با چشمات نه نگو با عشقم خونی شو

یه امشب مثل من , توام دیوونه شو

 

کد پیشواز همراه اول مهدی احمدوند نه نگو - داره میره بالا تبم کنارمی آتیشه تنم

کد آوای انتظار همراه اول: 89668

 

داره میره بالا تبم کنارمی آتیشه تنم

بارون میاد الان عاشقه با تو قدم زدنم

عالمی عاشق شدنم , تنم عاشق تو منم

دل باختن به تو عاشق اینجور با تو باختنم

کد پیشواز مهدی احمدوند اسمش دل تنگیه این احساسم به تو

کد آوای انتظار همراه اول: 89669

 

اسمش دل تنگیه این احساسم به تو

من حساسم به عشق من حساسم به تو

امشب دلتنگتم عجیبه حالتم

من انگار عاشق صد و چند سالتم

انگار چند سال پیش , یه جایی دیدمت

چه حالی داره دل , برای دیدنت

برای بودنت اسیر خواهشم

یه عشقی با منه , که ندیدم خوابشم

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی