کد آهنگ پیشواز غمگین

کد آهنگ پیشواز فرهاد مهدی احمدوند برای همراه اول با پخش آنلاین

کد آهنگ پیشواز فرهاد با صدای مهدی احمدوند ارائه شده برای سرویس آوای انتظار همراه اول با پخش آنلاین و متن آهنگ 

کد پیشواز همراه اول فرهاد مهدی احمدوند - بیچاره فرهاد بیچاره شیرین

کد آوای انتظار همراه اول: 42866

 

الان که وابستت شدم میذاری میری الان که میخوامت ازم بیزاری سیری
الان که دنیای تو دنیامو عوض کرد الان که مجنونم کجا میذاری میری

بیچاره فرهاد بیچاره شیرین بیچاره من با این حال غمگین
بیچاره لیلی بیچاره مجنون بیچاره من که دادم به پات جون

 

کد پیشواز فرهاد مهدی احمدوند همراه اول - الان که وابستت شدم میذاری میری

کد آوای انتظار همراه اول: 42867

 

الان که وابستت شدم میذاری میری الان که میخوامت ازم بیزاری سیری
الان که دنیای تو دنیامو عوض کرد الان که مجنونم کجا میذاری میری

دردو از هر سمت نوشتم باز درد شد الان که قلب من از احساس تو طرد شد
من از همون سمتی که شونت تکیه گام بود خوردم زمین و قلبم اون بالا پرت شد

کد پیشواز همراه اول فرهاد مهدی احمدوند - الان که میخوامت ازم بیزاری سیری

کد آوای انتظار همراه اول: 42868

 

گفتم بمون قبول قبول گفتم بمون نموند نموند پرنده های عشقو از رو شونه های من پروند
گفتم که بودنت دواست با اینه هرشبم دعواست هزار شبو خیال تو امشب یکی از اون شباست

الان که وابستت شدم میذاری میری الان که میخوامت ازم بیزاری سیری
الان که دنیای تو دنیامو عوض کرد الان که مجنونم کجا میذاری میری

دردو از هر سمت نوشتم باز درد شد الان که قلب من از احساس تو طرد شد
من از همون سمتی که شونت تکیه گام بود خوردم زمین و قلبم اون بالا پرت شد

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی