کد پیشواز من و تو مهدی احمدوند برای همراه اول با پخش آنلاین

کد آهنگ پیشواز من و تو با صدای مهدی احمدوند ارائه شده برای سرویس آوای انتظار همراه اول با پخش آنلاین و متن صوت پیشواز

کد پیشواز همراه اول من و تو مهدی احمدوند

کد آوای انتظار همراه اول: 42863

 

منو دیوانه کرد شقایق بوی تو مهتاب روی تو از من مگه دیوانه تر هست
چشم آهوی تو کمون ابروی تو پریشون موی تو از تو مگه زیبا ترم هست

تو یه افسونگری از من نگذری پری تو قصه هاست تو از اون بهتری
دل من فرش زیر پات زیر قدمات هزار غزل پیشکش شاخ نبات

آدم و حوا من و تو لیلی و مجنون منو تو شیرین و فرهاد من و تو آزاده و بهرام من و تو
سلیم و میترا من و تو یوسف و زلیخا من و تو رودابه و زال من و تو منیژه و بیژن من و تو

 

کد پیشواز همراه اول مهدی احمدوند آدم و حوا من و تو

کد آوای انتظار همراه اول: 42864

 

آدم و حوا من و تو لیلی و مجنون منو تو شیرین و فرهاد من و تو آزاده و بهرام من و تو
سلیم و میترا من و تو یوسف و زلیخا من و تو رودابه و زال من و تو منیژه و بیژن من و تو

کد پیشواز همراه اول مهدی احمدوند من و تو

کد آوای انتظار همراه اول: 42865

 

حالا ای ای وای از دل ای داد ای داد از عشق زیبایی انقد که دنیام افتاد از چشم
حالا درمونی رو دردم من دورت بگردم من با تو بهشتو رو زمینم تجربه کردم
مگه بهتر از توام هست ای وای ای وای از دست این قلب بد مست

آدم و حوا من و تو لیلی و مجنون منو تو شیرین و فرهاد من و تو آزاده و بهرام من و تو
سلیم و میترا من و تو یوسف و زلیخا من و تو رودابه و زال من و تو منیژه و بیژن من و تو

 

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی