نوحه حاج مهدی رسولی برای حضرت رقیه - پای علمت کنار عمه با گریه انقلاب کردم

نوحه پای علمت کنار عمه با گریه انقلاب کردم با نوای حاج مهدی رسولی برای حضرت رقیه (س)

مداحی حاج مهدی رسولی برای حضرت رقیه سلام الله علیها

 

متن نوحه با گریه انقلاب کردم

تو شام ذوالفقار گریه ام
ادامه جهاد حیدری بود
نفهمیدن نبرد اشکام
خودش یه فتح خیبری بود
با سیل اشک صبح و شامم
شامو رو سرش خراب کردم
پای علمت کنار عمه
با گریه انقلاب کردم
عمه شد حیدر و
من شدم فاطمه
تیغ اون خطبه هاش
تیغ من اشکمه
ولی دیدن این دفعه علمدار منم
آی زدنم آی زدنم آی زدنم
نیمه شب غریب گیر آوردنم
آی زدنم آی زدنم آی زدنم
پاهام بی جون میشد
ظالم رو سر میزد
عمه حائل میشد
نامرد بدتر میزد
زدنم که شکسته شدم
بابایی دیگه خسته شدم
خرابه یه روز مطاف میشه
ولی کاخ یزید خراب میشه
نمیزارم بمونه اسمش
ولی اسم تو میمونه همیشه
درسته که اسیرم اما
یه لحظه ام امون نخواستم
داغ حتی یه التماس رو
روی دل دشمنات گذاشتم
اشکام شاهدن که
جاریه خون تو
هر چی آزاده هست
بابا مدیون تو
ولی توی بازار کشوندنم
آی زدنم آی زدنم
شده پر از جراحت بدنم
آی زدنم آی زدنم
با بغض میزد مارو
تا میگفتیم حیدر
میزد تو پهلو هام
تا میگفتیم مادر
زدنم پر خونه چشمام
بابایی پر زخمه پاهام

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی