مداحی استودیویی

دانلود مداحی های استودیویی محمدحسین پویانفر با لینک مستقیم فول آلبوم

دانلود مجموعه کامل صوتی مداحی های استودیویی محمد حسین پویانفر با لینک مستقیم و کیفیت بالا 

صوت کامل بهترین مداحی های معروف و مشهور محمدحسین پویانفر دانلود صوتی

مداحی همه دنیا رو نمیدم به یه لحظه حرمت آقا محمد حسین پویانفر

دانلود

متن نوحه همه دنیا رو نمیدم به یه لحظه حرمت آقا

همه دنیا رو نمیدم به یه لحظه حرمت آقا

گره خورده این دل من به پرای علمت آقا

منو به محرّم رسوندی ازت ممنونم

نه محرّم تموم سال برات گریونم

به اباالفضل که تا زنده م به پات می مونم

ای آب حیات ؛ عالی درجات

کشتی نجات ارباب جونم به فدات

جونم به فدات ارباب

به خدا سر شد تموم شب و روزم به هوای تو

می دونم محتاجم آقا همه عمرم به دعای تو

ای آب حیات ؛ عالی درجات

کشتی نجات ارباب جونم به فدات

مداحی به لحظه بریدن سرت آه میکشم محمد حسین پویانفر

دانلود

متن نوحه آه می کشم

به لحظه بریدن سرت آه میکشم

برای پاره های پیکرت آه میکشم

به اشک و ناله های خواهرت آه میکشم

برای ضجه های مادرت آه میکشم

از گودال صدا میاد شمر داره کجا میاد

خولی داره واسه چی سمت قتلگاه میاد

حسین آه

برا بریدن سر از قفا آه میکشم

وقتی که میزدی تو دست و پا آه میکشم

برا صدای آه بچه ها آه میکشم

برای طفل پشت خیمه ها آه میکشم

از خیمه صدا میاد خصم بی حیا میاد

داره آه و ناله ناموس خدا میاد

حسین آه

مداحی عشق یعنی سینه زنی یعنی حب الحسین اجننی محمدحسین پویانفر

دانلود

متن نوحه عشق یعنی سینه زنی پویانفر

دور از تو با اینکه ضرر کردم تو راهو نشون دادی که برگردم

کربلا برا من نالایق یه حس جدیدی بود شدم عاشق

عشق صفای حرمت غروبا و شبای حرمت

نفس توی هوای حرمت همه رویام

عشق یعنی سینه زنی، یعنی حب الحسین اجننی

یعنی ارباب همه کس منی همه دنیام

حسین وای وای وای حسین وای وای وای

آروم دل بیقرارم باش تو سختی و تنهایی کنارم باش

غیر از تو دلم جای هیچکس نیست

هیچ عشقی به جز عشقت مقدس نیست

عشق یعنی دیوونگی یعنی حس روضه ی خونگی

شبا تا صبح فقط حسین بگی شیرینه عشق

عشق یعنی پایین پا یعنی قند و چایی روضه ها

تو سجاده مهر کرببلا همینه عشق

حسین وای وای وای حسین وای وای وای

هر کس که عاشق نشه بازنده است

آدم بدون عشقش مگه زنده است

شد عشقم یه گنبد رویایی که میشه شب جمعه تماشایی

عشق همین شال عزاست یه تسبیح از تربت کربلاست

بوی سیب و شمیم گل یاس یه حس خاص

عشق یعنی تب جنون حرم باشی دم دمای اذون

یه گنبد رو ببینی تو بارون چشات دریاست

دور از تو با اینکه ضرر کردم تو راهو نشون دادی که برگردم

کربلا برا من نالایق یه حس جدیدی بود شدم عاشق

عشق صفای حرمت غروبا و شبای حرمت

نفس توی هوای حرمت همه رویام

عشق یعنی سینه زنی، یعنی حب الحسین اجننی

یعنی ارباب همه کس منی همه دنیا

حسین وای وای وای حسین وای وای وای

مداحی ای آرامش من ای خواهش من محمدحسین پویانفر

دانلود

ای آرامش من ای خواهش من جونم به فدات

ای عالی درجات کشتی نجات جونم به فدات

داراییمه چش بارونی تو که حال منو میدونی

چی میشه یه شب جمعه منو حرمت برسونی

دنیا شده برام مثه قفس نفسمو بگیر همینو بس

زندگیمو میدم برات حسین قابلتو نداره این نفس

حسین آقا جان

مداحی کرب و بلا برامون وطن به مدد شه بی کفن محمدحسین پویانفر

دانلود

متن نوحه کرب و بلا برامون وطن

کرب و بلا برامون وطن به مدد شه بی کفن

یه روز عمر و میگیم حسین یه روز دیگه میگیم حسن

ذکر لبای من کربلا امید سینه زن کربلا

با یه سلام از یان روضه ها سینه زنا میرن کربلا

همیشه از قدیما سر در خونه پرچم داریم

کربلای ما هیئته همه شور محرم داریم

در این خونه سعادت داریم همیشه شوق زیارت داریم

ابا عبد الله

تو دلها نشسته حسین مرهم قلب خسته حسین

غصه رزق و روزی نخور روزی ماست تو دست حسین

خودش حمایتم میکنه صاحب عزتم میکنه

با اینکه من بدم اما باز کربلا دعوتم میکنه

با گریه بین روضه برات کربلا میگیرم

آخرش یه روز میرسه بین سینه زنی میمیرم

گدایی کردم کرامت کردی

دعای ما رو اجابت کردی

ابا عبد الله

مداحی به تو از دور سلام محمدحسین پویانفر

دانلود

به تو از دور سلام به سلیمان جهان از طرف مور سلام

به تو از دور سلام به حسین از طرف وصله ناجور سلام

به تو از دل بسته شدم به شبای جمعه کربلا وابسته شدم

به تو دل بسته شدم به خدا من از همه به غیر تو خسته شدم

مداحی چادرت را بتکان روزی ما را بفرست محمدحسین پویانفر

دانلود

چادرت را بتکان روزی ما را بفرست

ای که روزی دو عالم همه از چادرت توست

من از خاک پای تو سر بر ندارم

مگر لحظه ای که دگر سر ندارم

مگیر از سرم سایه چادرت را

پناهی از این خیمه بهتر ندارم

مداحی دلتنگ یه حسرت محمدحسین پویانفر

دانلود

متن نوحه دلتنگ یه حسرت

نیاوردی اصلاً بدیمو به روم
نذاشتی که هیچ جا بره آبروم

تو تنها نذاشتی دل خستمو
گرفتی توی غصه ها دستمو

با اینکه می دونی گنهکارم
دوسم داری دوست دارم

ندیدم من از تو به جز خوبی
در آرم از دل آشوبی

چه شب ها که دلتنگ یک حسرتم
می خوام کربلا باز بشه قسمتم

نمی خوام به غیر از حرم از خدا
نمی خوام به جز اربعین کربلا

ایشا اللّه باز امسال می شم عازم
فقط هستم حرم لازم

میذارم سر زیر قدم های
همه زوار تو مشایه

مداحی خوش به حال هر کسی که این روزا محمدحسین پویانفر

دانلود

متن نوحه در نجف

خوش به حال هر کسی که این روزا

توی ایوون طلات مشرفه

دعای فاطمه پشت سرشه

دست هر کسی که دُرِّ نجفه

حی علی خیر العمل یعنی ولای مرتضی

روزی عالم میرسه از خاک پای مرتضی

تا دم آخرم علی نام تو میبرم علی

من و سپردن به تو پدر و مادرم علی

یا علی مولا علی

مناجات با خدا محمدحسین پویانفر - خدایا به درگاه تو عجز محضم

دانلود

خدایا به درگاه تو عجز محضم
خدایا رهامون نکن تو یه لحظم

خدایا تویی نور امید؛ که تو ناامیدی میوون دلا می درخشی

خدایا ببین بنده هات غرق دردن
خدایا اگه بندگی تو نکردن

خدایا تویی اون کسی که با دریای رحمت می تونی همیشه ببخشی.

مداحی حی علی الحسین با صدای محمدحسین پویانفر، هلالی و فصولی

دانلود

یا لیتنا کنا معک ، شاه سلام علیک
صلی الله علی الباکین علی الحسین

اشکامه مثل بارون
صلی الله علی المظلوم بکربلا
از داغت شدم دلخون

عشق بی تکراری ، ای غم بی پایان
از قدیمم با تو ، یا قدیم الاحسان

هستم ، هر نفس با تو ، هیشکی الا تو تو دلم نیست
نیستم آدم سابق خونه عاشق جز حرم نیست

حی علی البکا همه جا گریه می کنم
با نام سیدالشهدا گریه می کنم

خیلی گذشته از سفر آخرم حسین
با خاطرات کرب و بلا گریه می کنم

حسین مولانا حسین مولانا

من غلام قمرم ، غیر قمر هیچ مگو
جز اباالفضل علمدار دگر هیج مگو

ایها الغریب السلام علیک یا شیب الخضیب
ایها الغریب السلام علیک یا خدالتریب
ایها الغریب ای برادر زینب موندی بی پناه
ایها الغریب 

یاد مادرم افتادم توی قتلگاه
آسمون روی سرم آوار شد
دوباره فاطمیه تکرار شد
خواهرت تو قتلگاه میخونه
هرچه شد بین در و دیوار شد

مداحی نمی دانم که می باشم محمدحسین پویانفر

دانلود

نمی دانم که می باشم، کجا بودم، کجا هستم
اگر عاقل، اگر دیوانه، خود را بر شما بستم

نمی دانم که می باشم، کجا بودم، کجا هستم
برانیدم، نخواهیدم، به عالم گفتم و گویم

که از جام شما سیراب و از جوی شما مستم
خطا دیدم، خطا کردم، از این در رو مگرداندم

نمک خوردم، نمکدان را شکستم، عهد نشکستم
روز من تو، شب من تو، همه عمرم تو

تو چه کردی، که من از خواب و خوراک افتادم
سائل این درم و نوکر مادر زادم
بابی انت و امی همه اجدادم
حسین آه آه آه ...

من همونم همیشه از خودم فراری محمدحسین پویانفر

دانلود

متن مداحی من همونم همیشه از خودم فراری محمد حسین پویانفر

من همونم همیشه از خودم فراری
که جز شما نداره یاری اگه منو به جا بیاری

مهربونم بازم برات غزل سرودم
نگی به یاد تو نبودم تویی تموم تار و پودم

منو از خودت نرونم بذار عاشقت بمونم
بذار تا نفس دارم از تو و خوبیات بخونم

خواهم رضای تو جانم فدای تو دلم میخواد که باشم با تو
خسته ام از دنیا از این دو رنگی ها دلم میخواد که باشم با تو

سلام زندگی سلام عشق من سلام علیک حجت بن الحسن
سلام زندگی سلام عشق من سلام علیک حجت بن الحسن

مهربونم بازم برات غزل سرودم منو از خودت نرونم بذار عاشقت بمونم

خیال روی تو در هر طریق همره ماست محمدحسین پویانفر

دانلود

خیال روی تو در هر طریق همره ماست
نسیم موی تو پیوند جان آگه ماست

به رغم مدعیانی که منع عشق کنند
جمال چهره ی تو حجت موجه ماست

به حاجب در خلوت سرای خاص بگو
فلان ز گوشه نشینان خواجه در گه ماست

اگر به زلف دراز تو دست ما نرسد
گناه بخت پریشان دست کوته ماست

سبحانک یا لا اله الا انت
الغوث الغوث خلصنا من النار یا رب

آهنگ شبهای انتظار محمدحسین پویانفر و محمد فصولی

دانلود

شب و روز و ماه و سالم تیره و تار بیا
هستی و تمام عالم غمتو داره بیا

ببین دارم می سوزم پای فراغت آقا
کاشکی تموم شه دوری برگرد عزیز زهرا

می دونی واسه دیدنت چقدر بی تابم
غروب جمعه ها دلم برات می گیره

خیلی ها زیر خاکن و تو حسرت موندن
داره عمرم تموم میشه بیا که دیره

عجل اللّه، ماه زهرا، عجل اللّه، ماه زهرا
همه مخلوقات و جهانیان به تو احتیاج دارند سرورم

دنیا درگیر درد است و دوای آن فقط طهور توست

دنیا بدون تو تاریک است ... ای نور رحمت بتاب

امت بدون تو گم می شود .... کجایی ای مهدی امت؟

آقای من، ذره ذره ی وجودم در انتظار توست ...

آتش دوری تو، سال های عمرم را

یکی پس از دیگری مثل شمع خاموش کرد

مهدی جان در سینه، دیگر به جز تو هیچ امیدی نمانده

کی صدای تو را می شنوم؟ کدامین جمعه

عجل الله ظهورک، یا قمر الزهراء

من با گریه هام رفیقم تو شبای انتظار

تو که بارون بهاری ، تو کویر من ببار

سر روی مهر تربت میذارم و می خونم
عجل عزیز زهرا برگرد عزیز جونی

تو حواست همیشه هست به مایی، مایی
یادمون رفته و نیستی و جهان تاریکه

تو میایی و بهار دوباره برمی گرده
میگه بهم یه حسی که ظهور نزدیکه
عجل اللّه، ماه زهرا، عجل اللّه، ماه زهرا

مداحی عشق بی تکراری عزت بی پایان محمد حسین پویانفر

دانلود

متن نوحه عشق بی تکراری عزت بی پایان

عشق بی تکراری عزت بی پایان
از قدیمم با تو یا قدیم الاحسان

سلام ای تشنه ی فرات
سلام ای چشمه ی حیات
سلام ای کشتی نجات

شد نام تو بر سینه حک یا لیتنا کنا معک
آه از آخرالزمان آقا کمک
حسینا و ما نسیت حسینا

مداحی عزیزم حسین چقد خوبه که برای تو اشک میریزم حسین محمدحسین پویانفر

دانلود

متن نوحه عزیزم حسین

عزیزم حسین
چقد خوبه که برای تو اشک میریزم حسین

پناهم حسین
نجاتم بده میدونی که رو سیاهم حسین

بهشتم حسین
میخواستم که مشق لیلی کنم نوشتم حسین

رفیقم حسین
نوشتم به روی انگشتر عقیقم حسین
حسین آقا جان

بهارم حسین
به اندازهء تو هیشکی و دوست ندارم حسین

امیرم حسین
تویی اونیکه تو دنیا براش میمیرم حسین
حسین آقا جان

توی بی کسی
تویی اونی که تو دنیا به داد من میرسی

ازم دلخوری
تویی اونی که قیامت بدرد من میخوری

صدام کن صدا
خودت میدونی چقد خاطرت عزیز برام

چقد محشری
من رو سیاه درموندرم حرم میبری
عزیزم حسین

مداحی حسین جان به یاد لبت یک شبم خواب راحت نداشتم حسین محمدحسین پویانفر

دانلود

متن نوحه حسین جان

حسین جان به یاد لبت یک شبم خواب راحت نداشتم
کنار تن بی سرت کاسه ی آب گذاشتم ؛ واویلا

حسین جان تو بودی و گودال و ریگ و تنت زیر نیزه
خداحافظی کردی با زینبت زیر نیزه ؛ واویلا

صدا می زدم مادرت رو یا مظلوم
نشون می دادم حنجرت رو یا مظلوم

صدا می زدم مادرت رو ای بی کس
به دامن بگیره سرت رو یا مظلوم
حسین جان حسین جان....

به صحرا سپردم که با خاک بپوشونه داداش تنت رو
بمیرم که بردن جلو چشم من پیرهنت رو ؛ واویلا

تا حالا از این خونواده زنی رو نبردن اسارت
الهی می مردم نمی دیدم اونقدر جسارت ؛ واویلا

به آتیش کشیدن حرم رو یا مظلوم
نبودی شکستن سرم رو یا مظلوم

ندیدی چشای ترم رو با غیرت
شلوغی دور و برم رو یا مظلوم
حسین جان حسین جان.....
حسین

مداحی همه عمر بر ندارم سر از این خمار مستی محمدحسین پویانفر

دانلود

همه عمر بر ندارم سر از این خمار مستی

که هنوز من نبودم تو در دلم نشستی

تو نه مثل آفتابی حضور و غیبت افتد

دگران روند و آیند و تو همچنان که هستی

مداحی دنبالت میگردم خونه به خونه محمدحسین پویانفر

دانلود

متن نوحه دنبالت می گردم خونه به خونه

دنبالت میگردم خونه به خونه
از عشق کربلات گشتم دیوونه

همون طوری که تشنه پی آبه
تموم حاجت نوکر اربابه

ارباب انتظار سخته منم دل دارم
هر کی و دیدم کربلا رفته باشه

باشه منو نبر حسین به کربلا حق داری آقا
باشه میرم دور میشم از جلو چشمات حق داری آقا

باشه دیگه لال میشم از این شور و شین حق داری آقا
باشه دیگه نه من نه بین الحرمین حق داری آقا

اللهم ارزقنا قبر شش گوشه

ای دل ای دل ای دل ای دلِ غافل
کاروان رفت و ما مانده ایم در گِل

هر کی حسینی بود کربلا رفته
چی شد ارباب ندونست ما رو قابل

ارباب انتظار سخته منم دل دارم
هر کی و دیدم کربلا رفته باشه

بلا ببینی خون بشی حیرون بشی بسوزی ای دل
دلم میخواد برا حسین گریون بشی بسوزی ای دل

خدا کنه قسمت بشه ببینی بین الحرمین رو
بسوزی ای دل
بهشت رؤیایی عباس و حسین و 
اللهم ارزقنا قبر شش گوشه

مداحی من ای صبا ره رفتن به پای یار نمی دانم محمدحسین پویانفر

دانلود

من ای صبا ره رفتن به کوی یار نمی دانم
تو می روی به سلامت سلام ما برسان

مداحی میخونم هر سحر آروم سلام الله علی سیدنا المظلوم محمدحسین پویانفر

دانلود

میخونم هر سحر آروم سلام الله علی سیدنا المظلوم

دوباره اسمت روی لب گل کرده

دلم هر جایی باشه بر میگرده کربلا کربلا کربلا

ای جان من کهف امان من ای ذکر تو شور بیان من

اسمت حسین هر ضربان من جانم جانم جانم ای جان من

مولا حسین سیدنا حسین مولا حسین سیدنا حسین

مداحی من ایرانم و تو عراقی محمدحسین پویانفر

دانلود

متن نوحه من ایرانم و تو عراقی

من ایرانمو تو عراقی ، چه فراقی چه فراقی
بگیر از دلم یه سراغی ، چه فراقی چه فراقی 

دوری و دوستی سرم نمیشه و ، هیچ کجا واسم حرم نمیشه و 
از تو دورم باورم نمیشه و ، دارم می میرم

کربلا واسم ضروریه حسین ، اربعین اوضاع چه جوریه حسین 
کار من امسال صبوریه ، دارم می میرم

جوونیم فدا سر ساقی ، چه فراقی چه فراقی 
آرزومه راهی مشایه شم ، کربلایی شم باهات همسایه شم 

پرچم سرخت باشه آسایشم ، آروم جانم 
این روزا عطر اقاقی رو می خوام، تلخی چای عراقی رو می خوام 

گریه تو صحن ساقی رو می خوام ، آروم جانم 
من ایـرانمو تو عراقی ، چه فراقی چه فراقی

رو قلبم گذاشته چه داغی ، چه فراقی چه فراقی
اشکم روی ورق های لهوف ریخت ، تا خوندم من از چشم حروف 

زخمی کردن تنت رو با سیوف غریب مادر ، میگن نیزه امونت رو برید 
زینب بی تو یه روز خوش ندید، صلی الله علیک یا شهید غریب مادر 

مداحی چادر نمازت سایه رو سرمه محمدحسین پویانفر

دانلود

متن نوحه چادر نمازت سایه رو سرمه محمد حسین پویانفر

چادر نمازت سایه ی رو سرمه عمریه که یاورمه

ارثیه ی مادرمه و دلخوشی خواهرمه

دنیا با تو برکت داره شیعه از تو عزت داره 

ماشاالله به این جبروت ماشاالله به این عظمت

نورانی شد زمین خدا به این برکت 

صلی الله علی زهرا خیر النسا

چادر‌ نمازت وقت جهاد سنگرته حرف تو با دخترته

که چادرت تا روی سرته دست خدا یاورته 

کوه قدرت زینب زینب اوج عزت زینب زینب

ماشاالله به این همه نور ماشاالله به این همه شور
جان عالم فدای تو ای غیور صبور 

صلی الله علی زینب بنت الهدی
صلی الله علی زینب بنت الهدی

ماشالله به این جبروت ماشالله به این عظمت

نورانی شد زمین خدا به این برکت

 صلی الله علی زهرا خیر النسا

مداحی دستمو رها نکنیا به علی محمدحسین پویانفر

دانلود

متن نوحه دستمو رها نکنیا محمدحسین پویانفر

دستمو رها نکنیا به علی به علی به علی

سفرمو جدا نکنیا به علی به علی به علی

تنها سر پناه منیا مادر مادر مادر 

ما رو کربلا ببریا مادر مادر مادر

دست رد به من نزنیا مادر مادر مادر 

مادر امام حسنیا مادر مادر مادر

میشنوی صدا حسنتو مادر مادر مادر 

میدیدم که میزدنتو مادر مادر مادر

هیچکی نیستش عین من و تو مادر مادر مادر

این یه راز بین من و تو مادر مادر مادر

چادرت رو خاک کشیده شد مادر مادر مادر 

رنگ و روم چقدر پریده شد؛ مادر مادر

من شدم عصای مادرم کوچه کوچه کوچه 

کاش نیفته دیگه گذرم کوچه کوچه

انتهای کوچه میرسه گودال گودال گودال 

بین قتلگاه بدنیه پامال پامال

قتلگاه و دور و بر تو؛ ای وای ای وای 

دست به دست میگرده سر تو؛ ای وای ای وای

ای خدا ببین چه خبره گودال گودال گودال 

نیزه ها برا یه نفره گودال گودال گودال

بین مقتل یه مادره بی حال بی حال بی حال

پیرمردا با عصا میرن؛ گودال گودال گودال 

حسین وای وای وای حسین وای وای وای

دستمو رها نکنیا؛ به علی به علی به علی

سفرمو جدا نکنیا؛ به علی به علی به علی

تنها سر پناه منیا مادر مادر مادر؛ ما رو کربلا ببریا مادر مادر مادر

مداحی تو با همه فرق داری کی این همه مشتری داره توی عالم محمدحسین پویانفر

دانلود

متن مداحی تو با همه فرق داری محمد حسین پویانفر

تو با همه فرق داری کی این همه مشتری داره توی عالم

تو با همه فرق داری‌ کی خوب و بد رو میخره یک دفعه درهم

تو با همه فرق داری تو اینو ثابت میکنی ماه محرم

تو اصلا حرمت نگاه کرمت ضریح و علمت استثنائه

صفای قدمت آقا جنس غمت دم محتشمت استثنائه

تو اصلا نفسات نفس توی هوات هوای کربلات استثنائه

اسیرم به نگات دلم تنگه برات تو که صحن و سرات استثنائه

حسین یا اباعبدالله حسین یا اباعبدالله

به گردنم حق داری کی مثل تو هوای نوکراشو داره

به گردنم حق داری نگاه تو یه لحظه تنهام نمیذاره

به گردنم حق داری اگه نباشی زندگی رنگی نداره

نوکرتو دوست داری دلت نمیاد آقا جون دلم بگیره

نوکرتو دوست داری نمیذاری گم بشه تو شبای تیره

نوکرتو دوست داری الهی نوکرت بیاد حرم بمیره

بدون تو قسم پر از خار و خسم میگیره نفسم یابن الزهرا

دعا کردی واسم به روضه برسم همین باشه بسم یابن الزهرا

دوست دارم آقا تورو قد خدا خداوند وفا یابن الزهرا

بازم کن یه دعا به حال یه گدا بیاد کرب و بلا یابن الزهرا

تو با همه فرق داری‌ کی این همه مشتری داره توی عالم

تو با همه فرق داری‌ کی خوب و بد رو میخره یک دفعه درهم

تو با همه فرق داری تو اینو ثابت میکنی ماه محرم

حسین یا اباعبدالله حسین یا اباعبدالله

مداحی امام رضا قربون کبوترات محمدحسین پویانفر

دانلود

متن آهنگ امام رضا قربون کبوترات محمد حسین پویانفر

امام رضا قربون کبوترات 

یه نگاهی هم بکن به زیر پات

من اومدم پیشِ تو زانو زدم

خودمم خوب میدونم چقدر بدم

خبر دارم از همه دل می بری

دل های شکسته رو خوب میخری

قرارمی صاحب اختیارمی 

واسه من همین بسه کنارمی

میخوام بگم که تویی پناهِ من 

کرمت بیشتره از گناه من

بذار تا یه دلِ سیر نگاهت کنم 

اومدم از ته دل صدات کنم

مداحی ای عشق اول و آخر من محمدحسین پویانفر

دانلود

متن نوحه ای عشق اول و آخر من‌ پویانفر

ای عشق اول و آخر من

ای عشق اول و آخر من ای مهربان تر از مادر من

یا واهب العطایا یا منتهی الرجایا یا دافع البلایا ارباب

تشنه ی سر جدا خون بهایت خدا السلام علی ساکن کربلا

یا حبیبی حسین یا حبیبی حسین

مداحی هزار و چهارصد ساله میاد صدای ناله محمدحسین پویانفر

دانلود

السلام السلام ساکن کربلا
السلام السلام روح قالوا بلی

ادخلوها بسلام آمنین
اومدم باز اشک چشممو ببین
وعده ی ما ظهر روز اربعین

هزار و چهارصد ساله میاد صدای ناله
هنوزم انگار زهرا کنار اون گوداله

حبیبی یا ثارالله ، حبیبی یا ثارالله

با هزار آرزو اومدم این شبا
تا بشم اربعین زائر کربلا

این شبا، من خیلی یاد کربلام
کاشکی بازم قسمتم کنی بیام

تویی امیر عالم تو روز ماه و سالم
اضافه کن اسمم رو تو ارتش امسالم

حبیبی یا ثارالله ، حبیبی یا ثارالله

پر شده عالم از بوی کرب و بلا
راهین تا حرم، لشکر عاشقا

وعده ی ما آی امام حسینیا
بازم امسال موکب امام رضا

همه میان پا بوست دلها میشه مأنوست
جوان و پیر و خوب و بد میان تو اقیانوست

حبیبی یا ثارالله ، حبیبی یا ثارالله

مداحی من غلام نوکراتم عاشق کربلاتم تا آخرش باهاتم محمدحسین پویانفر

دانلود

من غلام نوکراتم 
عاشق کربلاتم
تا آخرش باهاتم

تو همونی که میخوامی
دلیل گریه هامی
تا آخرش باهامی

عشق یعنی به تو رسیدن
یعنی نفس کشیدن تو خاک سرزمینت

عشق یعنی تموم سال و
همیشه بی قرارم برای اربعینت

آقای من
زندگیمو دستت دادم
تو این مسیر افتادم
ای عشق مادرزادم
حسین حسین

مداحی قصه عشق و عاشقی شیرینه محمدحسین پویانفر

دانلود

قصه عشق و عاشقی شیرینه
قرارمونه بی قرارت باشم
هر جای دنیا هم باشم میدونی
باید که اربعین کنارت باشم

یا حسین حسینه از بهترین عبادتا
چی میمونه غیر این روضه و زیارتا
گفتی اربعین بیام سمعاً و طاعتا

مداحی سر خم نکردم الا در خونه آقام محمدحسین پویانفر

دانلود

سر خم نکردم الا در خونه ی آقام
پیشت باشم بسّمه چیزی نمیخوام

نوکری یادم دادی
خیلی وقتا شده بد بودم
اما تو دنیا تنها
در خونه تو بلد بودم
روسیاه منم ، خاک پا منم
سرسپرده ی کربلا منم، سیدی حسین

روزی نوکریمون داره میرسه هرسال
باز کوله بارمو پر میکنی مثل هر سال
اربعین روز عشقه
روز دیداره یاره

مداحی ای دریای تشنه جان داده بگو محمدحسین پویانفر

دانلود

متن نوحه دریای تشنه

پروانه های پر شکسته
دل ها همه در خون نشسته
دست بریده پای خسته

ببین چه شور و غوغایی
ندیده غیر زیبایی

ای آسمان چرا گرفتی
راه دل مرا گرفتی
گویا توام عزا گرفتی

ببین چه شور و غوغایی
که زینب است و تنهایی

ای دریای تشنه جان داده بگو
چه کنم بی تو به درد اسیری

ای خورشید بر خاک افتاده بگو
چه کنم با شب سرد اسیری

ای سرو خونین آزاده بگو
با منه خسته چه کرده اسیری

مداحی یار دلم تویی کس و کار دلم فقط تو رو داره دلم محمدحسین پویانفر

دانلود

متن نوحه یار دلم تویی کس و کار دلم

دلم شکسته...
از بچگی شادی فروختم غم خریدم
با پول تو جیبی هام برات پرچم خریدم

یاد قدیم افتادم و دلم شکسته
دعوا سر پرچم گرفتن توی دسته

گفتم محرم که بیاد واست قیامت میکنم
گفتم که هر جا که باشم اونجا رو هیئت میکنم
من همه خونوادمو نذر رقیت میکنم

میشه ازم راضی باشی دردت بجونم
تا زنده باشم از تو و روضه ات می خونم

یار دلم ... تویی کس وکار دلم فقط تورو داره دلم
فقط تورو داره دلم...

من دوست دارم ای همه دارو ندارم
ای همه ی کس وکارم
ای دل و دلبر یارم حسین

آرامش آغوش تو کم داره قلبم
کاشکی میشد دستم تو دستت باشه محکم
من تو نگاه اول عاشقت شدم رفت
وقتی نگاهم خورد به گنبد و به پرچم

بزار که امسال حرمو ببینم اربعین حسین
دق میکنم اگه نرم اشک منو ببین حسین
بیا و جون مادرت رومو نزن زمین حسین

بزار بیام و تو حرم دورت بگردم
راه حرم باز شه بیام بر نمی گردم

یار دلم، تویی کس وکار دلم
فقط تورو داره دلم

من دوست دارم ای همه دارو ندارم
ای همه ی کس وکارم
ای دل و دلبر یارم حسین

مداحی اگرم اجل ندهد امان به محرمت برسم حسین محمدحسین پویانفر

دانلود

اگرم اجل ندهد امان به محرمت برسم حسین
تا امان بده که به روضه ی تو بگیرد این نفسم حسین

به سیاهی علمت قسم به شلوغی حرمت قسم
تو همه کسم به خودت قسم نسپاریم به کسم حسین

نه چو می شفا نه چو زر جلا نه چو سگ وفا به تو کرده ام
تو کس منی تو بس منی همه شب دعا به تو کرده ام

اگرم سیه اگرم کریم اگرم ز وصل تو بی نصیب
نه که دشمنم که ز غفلتم بوده هر جفا به تو کرده ام

سحرم تویی قمرم تویی ثمر دو چشم ترم تویی
به جهنمم برم اگر به خدا قسم سپرم تویی

تو برس به این من ناخلف که به ادعا شده گفته ام
پدرم تویی پدرم تویی پدرم تویی

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی