تخمین قیمت اکانت کلش آف کلنز و کلش رویال

تخمین قیمت اکانت کلش آف کلنز و کلش رویال

کلش آف کلنز و کلش رویال 2 تا از بازی های محبوب و پرطرفدار کمپانی سوپرسل هستند که هم در کشور ما و هم خارج از کشور اکانت های آن به قیمت های مختلف به فروش میرسند.

تخمین قیمت اکانت کلش آف کلنز و کلش رویال

کلش آف کلنز و کلش رویال 2 تا از بازی های محبوب و پرطرفدار کمپانی سوپرسل هستند که هم در کشور ما و هم خارج از کشور اکانت های آن به قیمت های مختلف به فروش میرسند.

برای تعیین قیمت این اکانت ها به موارد مختلفی باید توجه کرد که در این جا به همه موارد اشاره میکنیم ولی قبل از تغیین قیمت یک سری به نمونه قیمت های اکانت ها در یکی از سایت های معتبر نگاهی بندازیم .

فروشگاه اکانت کلش آف کلنز نوین کلش 

نوین کلش جز اولین سایت هایی است که در زمینه خرید و فروش اکانت کلش آف کلنز ، کلش رویال ، براول استارز فعالیت دارد و اکنون بازی های پابجی موبایل و کالاف دیوتی موبایل را به سایت افزوده است.

برای مشاهده قیمت های اکانت به 2 روش میتوانید اقدام کنید . اولش مراجعه به سایت novinclash.com است و بعد از ورود روی تصویر خرید اکانت کلش آف کلنز کلیک کنید تا آگهی های مورد نظر را ببینید یا هم اگر تلگرام دارید با سرچ آیدی novnclash@  در تلگرام در این کانال عضو شده و آگهی هایی که در سایت منشر میشوند به این کانال نیز ارسال میشوند و میتوانید قیمت اکانت های مختلف را ببینید . این اکانت ها فروشندگان مختلفی دارند و این وبسایت به عنوان واسط میان خریدار و فروشنده اکانت عمل میکند تا خریداران و فروشندگان با خیال راحت به معامله اکانت خود بپردازند.

ناگفته نماند در این سایت ها اکانت های کلش آف کلنز بالای تاون هال 9 آگهی میشوند . تاون های پایینتر مثلا تاون هال 6 یا 7 یا 8 اگهی نمیشوند چون قیمت خاصی ندارند و باید اکانت به سطخ های بالاتر برود. در مورد اکانت کلش رویال اکانت هایی که بالای سطخ 9 هستند آگهی میشوند و حداقل باید اکانت شما لول 9 باشد. در مورد کلن کلش آف کلنز کلن های بالای سطح 5 آگهی میشوند. با مراجعه به وبسایت میتوانید روی عکس هر بازی کلیک کنید تا آگهی های مربوط به آن بازی را مشاهده فرمائید.

تخمین قیمت اکانت کلش آف کلنز و کلش رویال

قیمت اکانت کلش آف کلنز

اکانت های کلش آف کلنز با توجه به موارد زیر قیمت گذاری میشوند  ولی چون قیمت ها متغیر هستند و روزانه فرق میکنند نمیتوان یک قیمت ثابت گفت برای همین باید برای تعیین قیمت اکانت کلش آف کلنز به پشتیبانی نوین کلش با آیدی novinclash_admin مراجعه کنید تا قیمت اکانت شما را محاسبه و در صورتی که اکانت مناسبی باشد هم خود سایت خریداری میکند یا هم میتوانید به قیمت تعیین شده در این وبسایت آگهی کنید.

  1. سطح تالار شهر یا به اصلاح تاون هال ( تاون هال 9 تا تاون هال 14 )
  2. سطح ابزار های دفاع از دهکده که شمال توپخانه عقاب ، برج جهنمی ، آرچر تاون ، دفاع هوایی یا ایردیفنس ، ویزارد تاور ها ، توپ ها و خمپاره ها و تسلا و ...
  3. سطح دیوار اکانت که تا اکنون تا سطح 15 وجود دارد و دیوار لول 15 بالاترین سطح دیوار در این بازی است.
  4. سطح قهرمان ها یا هیروها که شامل 4 قهرمان یعنی بربر کینگ ، آرچر کوئین ، گرند واردن و شاهزاده سلطنتی میباشند.
  5. سطح نیروهای حمله نظیر غول ، بالن ، اژدها ، معدنچی ، له کننده و ... میباشد.
  6. تعداد جم اکانت که هرچقدر بالاتر باشه قیمت هم بالاتر میرود.
  7. تعداد جم های لازم برای تغییرنام اکانت که هرچقدر کمتر باشد قیمت بالاتر میرود.
  8. سوپرسل آیدی بودن یا گوگل پلی بودن اکانت ... اکانت هایی که گوگل پلی هستند امکان تغییر جیمیل را به خریدار میدهند و برای همین ارزش و قیمت آنها از اکانت های سوپرسل آیدی شده بالاتر است.

بنابراین اگر اکانت  کلش تاون هال 14 با دیوارهای سطح 15 ، و قهرمان ها به ترتیب کینگ 80 ، کوئین 80 ، واردن 55 و شاهزاده 30 باشد ارزش بالایی دارد . همچنین اکانت های مکس نیز قیمت خوبی دارند . به عنوان مثال تاون هال 11 مکس ، تاون هال 12 مکس یا تاون هال 13 مکس . تاون هال 11 مکس بدین معناست که تمام نیروها و دفاعی ها به حداکثر سطح خود در تاون هال 11 رسیده اند و برای ارتقا فقط تاون هال مانده باشد که به سطح 12 برود که در این صورت سطح هیروها باید به ترتیب کینگ 50 ، کوئین 50 و واردن 20 و سطح دیوارها نیز 12 و به رنگ سفید باشد. تاون هال 12 و 13 نیز مشخصات خاص خود را دارند و قیمت های مختلفی دارند.

با توجه به موارد بالا برای خرید اکانت کلش لول بالا و ارزان میتوانید به جستجوی اکانت ها در سایت و کانال نوین کلش مراجعه کنید و مناسبترین اکانت را انتخاب کنید.

 

قیمت اکانت کلش رویال

کلش رویال دومین بازی سوپرسل نیز گیمرهای بسیار زیادی در سراسر جهان دارد و اکانت های این بازی با سطح های مختلف به قیمت های مختلف خرید و فروش میشوند. برای خرید اکانت کلش رویال لول 14 میتوانید به وبسایت نوین کلش یا کانال این سایت که در بالا ذکر شد مراجعه کنید

مواردی که در تغیین قیمت اکانت کلش رویال تاثیر دارند عبارتند از :

  1. سطح خود اکانت که تا اکنون بالاترین سطح اکانت کلش رویال سطخ 14 میباشد .
  2. سطح کارت های اکانت که بالاترین سطح کارت ها تا اکنون سطح 14 میباشد و در صورتی که اکانتی با سطح 14 باشد و کارت های سطح 14 نداشته باشد به قیمت بالایی فروش نمیرود. بنابراین سطح کارت های اکانت نقش مهم در تغیین قیمت اکانت دارند.
  3. تعداد جم های اکانت که هرچقدر بالا باشد قیمت بالاتر خواهد بود
  4. تاور اسکین های اکانت
  5. ایموت ها یا شکلک های اکانت
  6. سوپرسل آیدی بودن یا گوگل پلی بودن اکانت

در وبسایت مربوطه میتوانید گران ترین اکانت کلش رویال را به ترتیب نزودلی تا ارزان ترین اکانت کلش رویال را مشاهده کنید.

جهت فروش اکانت کلش رایگان و فروش اکانت کلش رویال رایگان میتوانید به 2 روش عمل کنید. مزیت سایت مذکور این است که درج آگهی در سایت ، کانال تلگرام و پیج اینستاگرامش رایگان است. با مراحعه به وبسایت میتوانید روی تصویر فروش اکانت کلش یا فروش اکانت کلش رویال کلیک کنید و با پرکردن فرم مربوطه و افزودن مشخصات اکانتتان به فرم اکانت خودتون رو آگهی کنید تا اکانت شما در سایت و کانال و پیج نوین کلش منتشر شود. روش دوم مراجعه به پشتیبانی سایت در تلگرام است که اکانت خودتون رو به آنها نشان دهید و توسط خود سایت اکانت شما خریداری شود.

 

نظرات (۱)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی