حفاظ روی دیوار

حفاظ روی دیوار

حفاظ روی دیوار علاوه بر اینکه به حفظ و برقراری امنیت ساختمان شما کمک بزرگی می کند، نما و جلوه زیبایی به ساختمان شما می بخشد. بنابراین پس از ایمن بودن، زیبایی در اولویت قرار دارد. همانطور که در بالا نیز به آن اشاره کردیم هزینه رابطه مستقیمی با تنوع در انتخاب دارد.

حفاظ روی دیوار لیلیوم رنگ سفید

09107500093

حفاظ روی دیوار  (Wall protection) اولین عنصر دفاعی هر ساختمان است.

برای اینکه بتوانیم در مقابل سرقت احتمالی سارقان آماده باشیم، حداقل کار ممکن نصب نرده روی دیوار های ساختمان است.

پر فروش ترین مدل حفاظ روی دیوار مدل حفاظ شاخ گوزنی است.

همانطور که از اسمش پیداست شباهت خاصی به شاخ های گوزن دارد.

این حفاظ ها با نوک تیز و ارتفاع بلند خود، امکان ورود از بالای دیوار را به صفر میرساند.

در ادامه بیشتر با قیمت این مدل حفاظ ها آشنا می شوید.

 

قیمت حفاظ روی دیوار

حفاظ روی دیوار شاخ گوزنی - صنایع فلزی آهنگر

حفاظ روی دیوار علاوه بر اینکه به حفظ و برقراری امنیت ساختمان شما کمک بزرگی می کند، نما و جلوه زیبایی به ساختمان شما می بخشد. بنابراین پس از ایمن بودن، زیبایی در اولویت قرار دارد. همانطور که در بالا نیز به آن اشاره کردیم هزینه رابطه مستقیمی با تنوع در انتخاب دارد.

این باور غلط را کنار بگذارید که صرف هزینه بیشتر باعث کارایی بیشتر نیز می شود. گاهی حتی یک حصار ساده نیز جوابگوی نیاز شماست. و صرف هزینه های بیشتر فقط باعث به هدر رفتن و اتلاف هزینه می شود. البته لازم به ذکر ایت تا بگوییم هر قدری که هزینه ی بیشتری برای حفاظ روی دیوار در نظر بگیرید، دست شما در تنوع انتخاب بازتر خواهد بود.

قطعا حصار هایی که طرح های پیچیده‌تر و زیباتری دارند به دلیل وزن سنگین تر و متریال هایی که در ساخت آنها به کار گرفته شده است، گران‌تر هستند. صنایع فلزی آهنگر ارائه دهنده انواع نرده روی دیوار با قیمتی مناسب و تنوع در طرح و رنگ می باشد.

حفاظ روی دیوار و تاثیر عوامل مختلف بر قیمت

حفاظ روی دیوار و تاثیر عوامل مختلف بر قیمت: یکی از این عوامل میزان تراکم نرده ها میباشد. منظور از تراکم تعداد شاخک ها یا میله های موجود در آن است. هر چه تراکم یک حفاظ بیشتر باشد، قیمت آن نیز افزایش میابد. اگر تراکم دلخواه شما در مدل های تولید شده توسط کارخانه نباشد، میتوانید طرح دلخواه خودتان را سفارش دهید.

عامل دوم نوع رنگ استفاده شده است. رنگ های مختلفی در بازار موجود است، اما اگر رنگ استفاده شده کوره ای یا رنگ الکترواستاتیک برای حفاظ روی دیوار باشد، به مراتب قیمت بالاتری دارند. اگر رنگ دلخواه شما را کارخانه به طور پیش فرض تولید نکند میتوانید سفارش خود را به طور سفارشی ثبت کنید.

مدل حفاظ در حفاظ روی دیوار عامل بعدی تاثیرگذار بر قیمت است. طبیعیست مدلی که مواد اولیه بیشتری در ساخت آن استفاده شده باشد، گران‌تر باشد. اما فقط بحث مواد اولیه مانند میلگرد در ساخت حفاظ روی دیوار استفاده شده نیست. هر مدلی که تولید میشود هزینه ای بابت طراحی آن صرف شده است؛ در نتیجه اگر طرح پیچیده‌تر را انتخاب کنید یا حتی طرف سفارشی خودتان را بخواهید، باید هزینه بیشتری بپردازید.

حفاظ روی دیوار سرنیزه ای - صنایع فلزی آهنگر

حفاظ روی دیوار و مدل های آن

  • حفاظ روی دیوار آبشاری
  • حفاظ روی دیوار بوته ای
  • حفاظ روی دیوار سرنیزه ای
  • حفاظ روی دیوار لیلیوم
  • حفاظ روی دیوار شاخ گوزنی

 

حفاظ روی دیوار رنگ الکترو استاتیک صنایع فلزی آهنگر

 

لیست قیمت حفاظ روی دیوار ارتفاع 100 سانتی‌متر (6 اردیبهشت سال 1400)

 

لیست قیمت حفاظ روی دیوار ارتفاع 100 سانتی‌متر (6 اردیبهشت)

محصول

ارتفاع قیمت 6 اردیبهشت

حفاظ آبشاری تراکم 11 ردیف

100 سانتی‌متر 528  هزار تومان

حفاظ آبشاری تراکم 14 ردیف

100 سانتی‌متر 619  هزار تومان

حفاظ لیلیوم تراکم 3 گل

100 سانتی‌متر 526  هزار تومان

حفاظ سرنیزه ای یک طرفه

100 سانتی‌متر 619  هزار تومان

حفاظ سرنیزه ای دو طرفه

100 سانتی‌متر 780  هزار تومان

حفاظ سرنیزه ای سه طرفه

100 سانتی‌متر 923  هزار تومان

 

حفاظ روی دیوار را از کجا تهیه کنیم؟

حفاظ روی دیوار تنوع بالایی دارد. اگر ایمنی محیط ساختمان برای شما مهم است و می خواهید امنیت بیشتری را در خانه یا محل کار خود برقرار کنید، ما به شما مرکزی معتبر برای سفارش انواع نرده روی دیوار را معرفی خواهیم کرد.

حفاظ روی دیوار سه بعدی صنایع فلزی آهنگر

یکی از سازندگان باسابقه و حرفه ای در زمینه ساخت انواع حفاظ روی دیوار شرکت صنایع فلزی آهنگر است. کیفیت محافظ های تولید شده توسط این برند بسیار بالا است.

افرادی که به قیمت اهمیت می دهند، باید بدانند که قیمت حفاظها و نرده های شاخ گوزنی، لیلیوم، سرنیزه ای و… تولید شده توسط گروه صنایع فلزی آهنگر بسیار مناسب و منطقی است.

صنایع فلزی آهنگر، یکی از بهترین مراکز تولید انواع نرده دیوار، درب آکاردئونی، نرده راه پله و… در ایران است که زیر نظر صنف آهنگری کشور فعالیت می کند.

به دلیل سابقه و تخصص صنایع فلزی آهنگر، می توانید با خیال راحت به این برند اعتماد کنید و حفاظ موردنظرتان را با شکل و طرح دلخواه سفارش دهید.

 

 

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی