دانلود مداحی ای سلطان نجف هستم به زیر دینت حسین طاهری

دانلود مداحی ای سلطان نجف هستم به زیر دینت حسین طاهری

کربلایی حسین طاهری دانلود صوت نوحه ای سلطان نجف هستم به زیر دینت یاعلی گفتم و من هم شدم عاشق حسینت قرآن به سر بگیرم ان شاء الله دم شش گوشه اباعبدالله

 

دانلود صوتی نوحه ای سلطان نجف با صدای کربلایی حسین طاهری 

مداحی  کربلایی حسین طاهری شب نوزدهم ماه ‌مبارک‌ رمضان هیئت ثارالله مسجد الهادی

متن نوحه ای سلطان نجف هستم به زیر دینت

ای سلطان نجف هستم به زیر دینت

یاعلی گفتم و من هم شدم عاشق حسینت

قرآن به سر بگیرم ان شاء الله

دم شش گوشه اباعبدالله

امضا کن محرم ببینم

از الان تو فکر اربعینم

با اسم تو میزنم تو سینه ام

علی یاعلی یا مولا

علی یاعلی یا مولا

ای سلطان نجف من محتاج دعاتم

با قلبم شب قدری تو ایوون طلاتم

با دست تو نوشته شد تقدیرم

آخر کنجه حرمت می‌میرم

خواب و رویای همه شبامه

که قبرم تو وادی سلامه

آی دنیا بدون علی آقام

آی دنیا فقط علی آقام

علی یا علی یا مولا

 

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی