مداحی دارم میام به اذن ام الابنین زیارت الحسین یوم الاربعین - سیدرضا نریمانی

مداحی دارم میام به اذن ام الابنین  زیارت الحسین یوم الاربعین - سیدرضا نریمانی

دانلود مداحی زیبای سیدرضا نریمانی برای پیاده روی اربعین 97، پا میذارم رو بال روح الامین، زیارت الحسین یوم الاربعین، دارم میام به اذن ام الابنین، زیارت الحسین یوم الاربعین

دانلود فیلم:

 

سید رضا نریمانی - مداحی پیاده روی اربعین 97

 

متن مداحی:

لشکر ارباب راه افتاده
گذرا به در خونه شاه افتاده
یه ساله که من چشم انتظارم
دوباره پا رو خاک کربلا بذارم
توی لشکر امام حسین بودن
روز اربعین سعادت میخواد
از نجف تا کربلا قدم قدم
به خدا قسم لیاقت میخواد
خاطراتمو که می‌کنم مرور
دوباره دلم زیارت میخواد
دارم میام به اذن ام البنین
زیارت الحسین یوم الاربعین
تو مسیر عشق خیلی خوبم
هر کجا میبینم پرچم پا میکوبم
زائرا میخونن راهُ عشقه
این سپاه اباعبداللهُ عشقه
اگه پیرم بشم این راهُ میام
محاله که از تو دست بردارم
جای پای جابره تو این مسیر
پامو به عشق حرم میذارم
زیر لب اینو میگم سینه زنون
یا امام حسین تو رو دوست دارم
چه حالی میده هر سال این سرزمین
زیارت الحسین یوم الاربعین
حضرت ارباب عشق عالم
آرزومه یه روزی برات موکب بزنم
اونجا تو مسیر میشینم من
شک ندارم امامم رو می بینم من
با امام زمان زیارت حرم
شب اربعین چه حالی میده
میرسی حرم می بینی تو حرم
بوی یاس مادرش پیچیده
اگه وا کنی تو چشم دلتو
می‌بینی حرم سیاه پوشیده
پا میذارم رو بال روح الامین
زیارت الحسین یوم الاربعین
دارم میام به اذن ام الابنین
زیارت الحسین یوم الاربعین
 

 

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی