مداحی شور منو بین الحرمین منو مرقد حسین - سیدرضا نریمانی

مداحی شور منو بین الحرمین منو مرقد حسین - سیدرضا نریمانی

دانلود مداحی شور سید رضا نریمانی برای پیاده روی اربعین، نوحه منو بین‌الحرمین ، منو مرقد حسین، کربلا میام یه روز ، برای ادای دین

دانلود فایل صوتی:

 
 

مداحی شور سیدرضا نریمانی برای پیاده روی اربعین

 
متن شعر مداحی
منو بین الحرمین ، منو مرقد حسین
کربلا میام یه روز ، برای ادای دین
یه راهی بزار آقا ، جلو پام که داغونم
بگو تاکی فاصله ، اینجوری نمیتونم
 
یا کثیر المناقب ،یا جزیل المواهب
دارم همیشه آقا ، از تو جیره مواجب
 
دارم به لب یه دعا
قسمت کن بازم اقا
شب جمعه کربلا 
 
«یا سید الشهدا ٬ یا سید الشهدا»
 
میدونی اگه نیام ، کربلا کلافه‌ام
همه میدونن آقا ، نگو من اضافه‌ام
منم ارتشت حسین ، تو سپاه کربلا
رژه میرم اربعین ، توی راه کربلا 
 
یا کریم الخلائق، یا عظیم السوابق
عاشقتم آقاجون ، عاشق عاشق عاشق
یا کثیر المناقب ، یا جزیل المواهب
دارم همیشه آقا ، از تو جیره مواجب
 
دارم به لب یه دعا
قسمت کن بازم آقا
شب جمعه کربلا 
 
میرم با حال بکا 
دیدن قبه طلا 
شب جمعه کربلا
 
«یا سید الشهدا ، یا سید الشهدا»
 
دست خالی اومدم ، حالا دست پر شدم
کار موکب توئه ، اگه چایی خور شدم
تشنه‌ی عشق توام ، تشنگیمو رفع نکن
منو با هیچ احدی ، جز خودت طرف نکن
 
هم به هوات‌محتاجم،هم‌به‌دعات محتاجم
من یه شب جمعه‌ی کرببلات محتاجم
 
وعده‌ی سینه زنا
صحن شاه شهدا
شب جمعه کربلا
 
«یا سید الشهدا، یا سید الشهدا»
 

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی