مداحی شهید گمنام سیدرضا نریمانی نوحه فراموشت نکردم هنوزم بعد سی‌سال

مداحی شهید گمنام سیدرضا نریمانی نوحه فراموشت نکردم هنوزم بعد سی‌سال

مداحی زبانحال یک مادر شهید گمنام: فراموشت نکردم هنوزم بعد سی‌سال چشام مونده به راهت بیایی عید امسال

فراموشت نکردم هنوزم بعد سی‌سال 
سبک واحد 

مداحی‌ کربلایی سیدرضا نریمانی برای شهدای گمنام

 
فراموشت نکردم 
هنوزم بعد سی‌سال
چشام مونده به راهت 
بیایی عید امسال
 
بیایی و بچینی 
بازم هفت‌سین مادر
بشی باز همدم این
دل غمگین مادر
 
پیشم می‌نشستی ، برام گل میگفتی
با لبخند زیبات ، یادش بخیر
انیس همه بی کسی‌هام همیشه
تو بودی و حرفات ، یادش بخیر
 
هوای‌تو کردم ، کجایی عزیزم
کجایی که بی‌تو ، همه‌ش من مریضم
کجایی ببینی ، که چشمام سفید شد
از بس‌که برا تو ، دارم اشک میریزم
 
امیدم به اینه که برمیگردی
شب غربتم رو سحر میکردی
امیدم به اینه میای باز به پیشم
میگیرم تو رو باز توی آغوشم
 
"شهید گمنام ، شهید گمنام"
 
نمی‌دونم بگردم 
کجا دنبال اسمت
نمی‌دونم عزیزم 
کجا افتاده جسمت
 
کجا روی کدوم خاک 
به زیر آفِتابی
کجا باید بگردم 
که پیدا شه جوابی
 
با این پای پر درد ، با این چشم کم‌سو
نمی‌تونم حتی ، برم به گلزار
یه رحمی به حالم ، بکن جون مادر
برام از خودت یک ، نشونی بیار
 
یه تیکه پلاکی ، یکم استخونی
یه چیزی که از تو ، بده بِم نشونی
برای اینکه مادر ، دلم خوش شه بفرست
یه تیکه لباسات ، که شد خاک و خونی
 
مونده نه صبری ، نمونده قراری
دارم که میمیرم از این بی‌مزاری
الهی که می‌شد یکم از لباسات
که بوی تو داره برا من بیاری
 

"شهید گمنام ، شهید گمنام"

 
دارم از غصه مادر 
دیگه کم‌کم میپوسم
به‌جای تو هنوزم 
هی عکساتو میبوسم
 
دیگه قدّم خمیده 
همه‌ش دستام میلرزه
یه عمری درد و غصه‌ت 
به دیدارت می‌ارزه
 
بابات خیلی وقته ، که تنهام گذاشته
منو عشقتو زنده رو پام گذاشته
یعنی میشه تابوتتو قبل مرگم
ببینم خدا پیش چشمام گذاشته
 
یکی میگه موندی ، هنوزم تو صحرا
یکی میگه سوختی ، تو هم مثل زهرا
یکی میگه مادر ، تو رو کوسه خورده
یکی میگه برده ، تو رو آب دریا
 
همون وقت که داشتی میرفتی میگفتم
سپردم تو رو من به دستای زهرا
نمیکردم اصلا یه روز فکر اینو
بشی بی‌نشونه ، تو همتای زهرا
 
"شهید گمنام ، شهید گمنام"
 

مداحی زبانحال مادر شهید گمنام

 

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی