دانلود اهنگ جدید شب یلدا با صدای محمد معتمدی

دانلود اهنگ جدید شب یلدا با صدای محمد معتمدی

دانلود آهنگ جدید محمد معتمدی بنام یلدا با بالاترین کیفیت

دانلود آهنگ جدید محمد معتمدی بنام یلدا با بالاترین کیفیت

 
Download New Music Mohammad Motamedi – Yalda
 
دانلود آهنگ جدی برای شب یلدا
 

متن آهنگ جدید محمد معتمدی بنام یلدا :

توو چله‌ی من امسال
کدوم شعر و کدوم فال
باز یاد اونو زنده کرده
حافظ بگو کدوم فال
کدوم روز و کدوم سال
اونی که رفته بر میگرده
امشب کدوم ستاره
دلشوره‌هامو داره
دلواپسِ لبخند اونه
کدوم جاده دوباره
اونو با یک اشاره
تا پشت این در می رسونه
توو چله ی هر سالِ من
یه جای خالیه که پر نمیشه
حافظ نگو توو فالِ من
جدایی افتاده برا همیشه
شب‌های چله صدام می‌لرزه دلم میگیره
شب‌های چله خاطره‌هاشو ازم میگیره
دلم دوباره نبودنش رو بهونه کرده
یه عمره میگن اونی که رفته برنمیگرده
 
 

دانلود با کیفیت 320 - 8.40 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 8.40 مگابایت

 

دانلود آهنگ جدید محمد معتمدی بنام یلدا

دانلود با کیفیت 128 - 3.50 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.50 مگابایت

 

دانلود آهنگ جدید محمد معتمدی بنام یلدا

 

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی