آهنگ شاد شب یلدا - آهنگ چایی شب یلدام باید از دست جان دست تو باشد

آهنگ شاد شب یلدا - آهنگ چایی شب یلدام باید از دست جان دست تو باشد

آهنگ جدید علیرضا شفائی بنام قند پهلو - اهنگ شاد برای شب یلدا

دانلود آهنگ جدید علیرضا شفائی بنام قند پهلو با بالاترین کیفیت

Download New Music Alireza Shafaei – Ghand Pahloo
 
 
آهنگ شاد چای قند پهلو برای شب یلدا
 
تنظیم : پیام سوری
پهلوی من باش چایی لبانت قند پهلو
چایی شب یلدام باید از دست جان دست تو باشد
شاخه نبات شعر حافظ را بیاور 
تا جمع مان با چایی مست تو باشد
پای بساط دلخوشی لبخند و پسته
در موسم احوالپرسی مینشینیم
دلگرم تر از ما کسی در این جهان نیست
وقتی که در زیر کرسی می نشینیم
موی تو یلدای من شام و تاریک و گلم
وای اگر آشفته مویت را نبندی
خاک من گل می کند وقتی بخندی
پهلوی من باش چایی لبانت قند پهلو
چایی شب یلدام باید از دست جان دست تو باشد
بر شاخه های خشکمان گل کرده آتش
امشب کنار من بمان لبریز من باش
از برگریزان میرسم آغوش باز کن
یلدای من پایانی پاییز من باش
 
 

دانلود با کیفیت 320 - 6.60 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 6.60 مگابایت

 

دانلود آهنگ جدید علیرضا شفائی بنام قند پهلو

دانلود با کیفیت 128 - 2.80 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 2.80 مگابایت

 

دانلود آهنگ جدید علیرضا شفائی بنام قند پهلو

 

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی