دانلود تیتراژ فصل دوم سریال لیسانسه ها

دانلود تیتراژ فصل دوم سریال لیسانسه ها

دانلود آهنگ تیتراژ سریال لیسانسه های فصل 2

دانلود تیتراژ سریال لیسانسه ها فصل 2 

 
بزودی
 
 
سری اول سریال «لیسانسه‌ها» به کارگردانی سروش صحت زمستان سال 95 پخش شد و با استقبال خود مخاطبین مواجه شد. همین امر باعث شد تا این سریال مانند «پایتخت» و «ستایش» هم به فصل بعدی خود برسد. بنابراین گروه سریال بعد از پایان فصل اول بلافاصله ساخت فصل دوم مجموعه را آغاز کردند.
 
صحت در این مجموعه طنز با زبان متفاوتی به نقد و بررسی معضلات اجتماعی به خصوص در احوالات جوانان پرداخته است و قرار است در فصل دوم قصه نیز با محوریت شخصیت ها و اتفاقات اطراف زندگی آنها پیگیری شود.
 
داستان این سریال این است که حبیب وضع مالی مناسبی دارد ولی به علت ضعف در برقراری روابط اجتماعی هنوز نتوانسته همسری انتخاب کند. مسعود در آستانه ازدواج است ولی مشکلات زیادی او را از آغاز زندگی مشترک دور می کند. مازیار فرزند خانواده‌ای پر تنش و گرفتار است و فکر مهاجرت در سر دارد، حبیب و مازیار و مسعود سه رفیق لیسانسه هستند که زندگی آنها با یکدیگر پیوند خورده و باعث بوجود آمدن داستان‌هایی برای آنها شده است.
 
تیتراژ سریال لیسانسه ها

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی