آهنگ شاد ویژه حلول ماه ربیع الاول

آهنگ شاد ویژه حلول ماه ربیع الاول

دانلود آهنگ شاد جدید برای حلول ماه ربیع الاول و پایان ماه صفر

دانلود آهنگ شاد ویژه حلول ماه ربیع الاول و پایان ماه صفر

دانلود آهنگ شاد برای حلول ماه ربیع

 

دانلود آهنگ جدید حمید هیراد بنام شوخی مگه

متن آهنگ جدید حمید هیراد بنام شوخی مگه :

گر جان به جان من کنی جان و جهان من تویی
سیر نمیشوم ز تو تاب و توان من تویی
نظری به حال ما کن تا روم به سمت کویت
دیوانه تر از دلم نیست تا شود اسیر رویت
شوخی مگه بذاری بری نمونی تو یار منی نشون به اون نشونی
شوخی مگه دلو بزنی به دریا عاشقی کنی پرسه نزنی تو شب ها
شوخی مگه بذاری بری نمونی تو یار منی نشون به اون نشونی
شوخی مگه دلو بزنی به دریا عاشقی کنی پرسه نزنی تو شب ها
♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید حمید هیراد بنام شوخی مگه

♫♫♫♫♫♫
چه کنم وجود من با دل تو ساز شد همه دنیای من آن دلبر طناز شد
تو که بی وفا نبودی پر جور و جفا نبودی تو همه وجود مایی تو ز ما جدا نبودی
ز ما جدا نبودی
شوخی مگه بذاری بری نمونی تو یار منی نشون به اون نشونی
شوخی مگه دلو بزنی به دریا عاشقی کنی پرسه نزنی تو شب ها
شوخی مگه بذاری بری نمونی تو یار منی نشون به اون نشونی
شوخی مگه دلو بزنی به دریا عاشقی کنی پرسه نزنی تو شب ها
 
 
 
دانلود آهنگ جدید روزبه نعمت الهی بنام پلاس

 

متن آهنگ جدید روزبه نعمت الهی بنام پلاس :

آمده ای که راز من بر همگان بیان کنی
وان شه بی نشانه را جلوه دهی نشان کنی
دوش خیال مست تو آمد و جام بر کفش
گفتم می نمیخورم گفت مکن زیان کنی
با همگان پلاس و کم با چو منی پلاس کم
خواست پک نهان منم راز ز من نهان کنی
گنج دل زمین منم سر چه رهی تو بر زمین
قبله ی آسمان منم رو چه به آسمان کنی
♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید روزبه نعمت الهی بنام پلاس

♫♫♫♫♫♫
چشم تو خواب میرود یا که تو ناز میکنی
نی به خدا که از دغل چشم فراز میکنی
چشم ببسته‌ ای که تا خواب کنی
حریف را چون که بخفت بر زرش دست دراز میکنی
با همگان پلاس و کم با چو منی پلاس کم
خواست پک نهان منم راز ز من نهان کنی
گنج دل زمین منم سر چه رهی تو بر زمین
قبله ی آسمان منم رو چه به آسمان کنی
 
 
 
 
دانلود آهنگ شاد و جدید حامد همایون بنام خدا هست - ویژه حلول ماه ربیع

متن آهنگ جدید حامد همایون بنام مردم شهر :

امشب غم دیروز و پریروز و فلان سالو و فلان حال و فلان مال
که بر باد فنا رفت نخور
بخدا حسرت دیروز عذاب است مردم شهر بهوشید
مردم شهر بهوشید
هرچه دارید و ندارید بپوشید و برقصید و بخندید
که امشب سر هر کوچه خدا هست
روی دیوار دل خود بنویسید خدا هست
نه یکبار و نه ده بار که صد بار
به ایمان و تواضع بنویسید خدا هست
خدا هست خدا هست خدا هست خدا هست
خدا هست خدا هست خدا هست خدا هست
خدا هست خدا هست خدا هست خدا هست
♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید حامد همایون بنام مردم شهر

♫♫♫♫♫♫
امشب همه ی میکده را سیر بنوشید
با مردم این کوچه و آن کوچه بجوشید
دیوانه و عاقل همگی جامه بپوشید و در شادی
این کودک و آن پیر زمین گیر و فلان بسته به زنجیر و زن و مرد بکوشید
هرچه دارید و ندارید بپوشید و برقصید و بخندید
که امشب سر هر کوچه خدا هست
هرچه دارید و ندارید بپوشید و برقصید و بخندید
که امشب سر هر کوچه خدا هست
هرچه دارید و ندارید بپوشید و برقصید و بخندید
♫♫♫♫♫♫
امشب غم دیروز و پریروز و فلان سالو و فلان حال و فلان مال
که بر باد فنا رفت نخور
بخدا حسرت دیروز عذاب است مردم شهر بهوشید
مردم شهر بهوشید
هرچه دارید و ندارید بپوشید و برقصید و بخندید
که امشب سر هر کوچه خدا هست
هرچه دارید و ندارید بپوشید و برقصید و بخندید
که امشب سر هر کوچه خدا هست
هرچه دارید و ندارید بپوشید و برقصید و بخندید
برقصید و بخندید برقصید و بخندید برقصید و بخندید
 
 
 

 

دانلود آهنگ شاد ویژه حلول ماه ربیع

دانلود آهنگ ویژه حلول ماه ربیع الاول

آهنگ برای حلول ماه ربیع الاول

 

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی