دانلود آهنگ جامانده

دانلود آهنگ جامانده

آهنگ جامانده ویژه جاماندگان از پیاده روی اربعین

دانلود فیلم:

 

دانلود آهنگ جامانده ویژه پیاده روی اربعین 96 با صدای محمد نوبهاری و قاسم جنابین

دانلود نماهنگ جامانده با صدای محمد نوبهاری و قاسم جنابین

متن آهنگ جامانده:

آروم آروم بغض تو نگاه من بین درد و آه من
میشکنه و خیلی دیره من وقتی دیدم دونه دونه زائرا عازمن به کربلا
من می مونم و اشک و غم

آروم آروم میگم ای مسافر اگه رسیدی به مرقد امام من

به نیابت از این دلشکسته
دل زار و خسته
برسونین سلام من
بگو از حال این نوکر
روز و شب با چشمای تر
واسه رفتن میزنه پر
دلتنگه شبهای جمعه حرم
گریه های مادرم پای روضه های القمه
ملتمسم تا بگی به نوکرت موعد شهادتت بین شبهای محرمه
اگه من حقیرم بگو که بمیرم ولی نگو حرم نیا

منه مجنون منه بی لیاقت میخوام یه زیارت تو رو جون امام رضا

منو تو جمعتون جا کن بیا در حقم دعا کن زائر کرب و بلام کن

دانلود آهنگ اربعین

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی