مداحی با این دلای مبتلا این آرزومونه خدا کربلایی جواد مقدم

مداحی با این دلای مبتلا این آرزومونه خدا کربلایی جواد مقدم

دانلود مداحی با این دلای مبتلا این آرزومونه خدا با نوای جواد مقدم ویژه پیاده روی اربعین

دانلود فیلم:

 

دانلود مداحی کربلایی جواد مقدم برای پیاده روی اربعین 96

نوحه با این دلای مبتلا این آرزومونه خدا

 

لینک دانلود مستقیم

 

 

متن کامل نوحه با این دلای مبتلا

با این دلای مبتلا این آرزومونه خدا
 
پای پیاده از نجف تا کربلا
 
لبیک یا حسین فدای بچه هات ارباب
 
لبیک یا حسین که میزنم صدات ارباب
 
میدونم بدم ولی شما رو دوست دارم
 
لبیک یا حسین جوونیمون فدات ارباب
 
دل بیتابه ولی یه قطعه از بهشته تو این سرزمین
 
دعا کنین ما رو کربلا اربعین
 
حسین من حسین من حسین من
 
با حال شور و شین برین زیارت دلبر عالمین
 
سلام بدین شما رو به باب الحسین
 
حسین من حسین من حسین من
 
آه و واویلتا حسین من حسین من
 
تصویر ناب لحظه ها پای پیاده زائرا
 
میشمارن این ستونها رو تا کربلا
 
از پیر و جوون و مرد و زن چه مدهوشن
 
آقا عشقتُ به دنیایی نمیفروشن
 
یک دنیا امید دارن همه تو دلهاشون
 
اینها زائر همون ضریح شیش گوشن
 
آقا عشقتُ به دنیایی نمیفروشن
 
تا لب وا می کنن بی اختیار حسینُ صدا می کنن
 
دلا رو زائر نینوا می کنن
 
حسین من حسین من حسین من
 
من عشقم کربلاست دلم کبوتر جلد گنبد طلاست
 
حرم آقا پناه همه بی کساست
 
حسین من حسین من حسین من
 
آه وواویلتا حسین من حسین من

 

 

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی