دانلود مداحی بی سر و سامان توام یا حسین با صدای میثم مطیعی

دانلود مداحی بی سر و سامان توام یا حسین با صدای میثم مطیعی

دانلود نوحه بی سر و سامان توام یا حسین دست به دامان توام یا حسین از میثم مطیعی برای پیاده روی اربعین 96

مداحی شور بی سر و سامان توام یا حسین با نوای حاج میثم مطیعی برای پیاده روی اربعین

مداحی شور بی سر و سامان تواَم یا حسین

 

 

مداحی پیاده روی اربعین میثم مطیعی

 

این نوحه زیبا را می توانید از طریق لینک های زیر دانلود کنید

 

لینک دانلود مستقیم

 

دانلود مداحی حاجت هر شبم اربعین کربلا بودنه با صدای حاج میثم مطیعی

 

گناهامو ندید گرفتی، انگار ازم بدی ندیدی

تا که دیدی دلم شکسته، بازم به داد من رسیدی

گرچه برا تو کم گذاشتم، از خوبا راه من جدا بود

روضه ولی همیشه واسم، راه رسیدن به خدا بود

حاجتِ هرشبم، اربعین کربلا بودنه

دعوتم میکنی، من هنوزم دلم روشنه

بی سر و سامان تو ام یا حسین

دست به دامان تو ام یاحسین

*
بر سر نی زلف رها کرده ای
با جگر شیعه چه ها کرده ای
*
زهره ی منظومه ی زهرا حسین
کشته ی افتاده به صحرا حسین
*
مشعر حق عزم منا کرده ای
کعبه ی شش گوشه بنا کرده ای
 

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی