دانلود مداحی شوق دیدار می‌ جوشه در دل دوباره میثم مطیعی

دانلود مداحی شوق دیدار می‌ جوشه در دل دوباره میثم مطیعی

دانلود مداحی جدید حاج میثم مطیعی برای پیاده روی اربعین - نوحه شوق دیدار میجوشه در دل دوباره

فایل صوتی مداحی جدید میثم مطیعی برای پیاده روی اربعین در ادامه برای دانلود آماده شده است:

 

مداحی میثم مطیعی

 

دانلود با لینک مستقیم

 

باز اربعین شد و دلم پر می‌زنه

شوق دیدار، می‌جوشه در دل دوباره، چه حالی دارم

چشمام ابری، یکی نگام کرده بازم، باید ببارم

باز اربعین، شد و دلم پر می‌زنه، بیام زیارت

خورشیدِ من، ممنون از اینکه رام دادی، به زیر سایه‌ت

می‌آم پیاده سوی تو، یه قطره از دریا می‌شم

گم می‌کنم، خودمو باز، تو حرمت پیدا می‌شم

لایق نبودم که بیام، از لطف تو، اما می‌شم

 

متن کامل نوحه و دانلود در لینک زیر:

مداحی باز اربعین شد و دلم پر میزنه بیام زیارت میثم مطیعی

 

 

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی