قافله سالار من کجایی ای دوای دردم

قافله سالار من کجایی ای دوای دردم

دانلود نوحه قافله سالار من کجایی ای دوای دردم با مداحی زیبای حاج امیر عباسی

دانلود مداحی قافله سالار من کجایی ای دوای دردم

 

 متن و تکست نوحه قافله سالار من:

پناه حرم کجا داری میری برادرم

بدرقه راه تو باشه چشم ترم

آهسته تر برو داداش مضطرم

حسین وای وای وای وای

قافله سالار من کجایی ای دوای دردم

پی تو هر کجا می گردم

تو رو تو قتلگاه گم کردم

ای بدن صد پاره رو خاک داغ این صحرایی

چرا مقطع الاعضایی

بگو کجا برم تنهایی

حسین وای وای وای وای وای

پناه حرم هنوز یادم نرفته لحظه ی رفتنت

بمیره خواهرت چقدر غریب کشتنت

یه جای سالمم نمونده روی تنت

حسین وای وای وای وای وای

 
این مداحی زیبا را می توانید از لینک های زیر دانلود نمایید:

دانلود نوحه قافله سالار من کجایی ای دوای دردم

دانلود مداحی شور حاج امیر عباسی قافله سالار من کجایی ای دوای دردم

دانلود مداحی حاج امیر عباسی قافله سالار من، کجایی ای دوای دردم (شور)

 
مداحی پیاده روی اربعین
 
 
 
 
دانلود مداحی حاج امیر عباسی قافله سالار من، کجایی ای دوای دردم (شور ...
 حاج امیر عباسی - شب چهارم محرم 95 - قافله سالار من، کجایی ای دوای دردم (شور). دانلود مداحی های حاج میثم مطیعی - شب چهارم محرم 1395 - جلسه عزاداری شب ...
دانلود مداحی شور حاج امیر عباسی قافله سالار من کجایی ای دوای دردم :: دانلود ...
قافله-سالار-من-کجایی-ای-دوای-دردم
 حاج امیر عباسی - شب چهارم محرم 95 - قافله سالار من، کجایی ای دوای دردم (شور). دانلود مداحی های حاج میثم مطیعی - شب چهارم محرم 1395 - جلسه عزاداری شب ...
کربلایی محمد حسین حدادیان - روز دهم محرم 95 -قافله سالار من کجایی ای دوای ...
دانلود مداحی های حاج سعید و کربلایی محمدحسین حدادیان - روز دهم محرم 1395 ... محمد حسین حدادیان - روز دهم محرم 95 -قافله سالار من کجایی ای دوای دردم(شور) ...
دانلود مداحی جدید حسین طاهری قافله سالار من | - موزیک توپ
دانلود-جدید-حسین-طاهری-قافله-سالار-من
متن مداحی جدید حسین طاهری قافله سالار من. قافله سالار من کجایی ای دوای دردم پی تو هرکجا میگردم تو رو تو قتل گاه گم کردم ای بدن صد پاره رو خاک داغ این صحرایی
محمد حسین حدادیان قافله سالار من کجایی ای دوای دردم 
محمد-حسین-حدادیان-قافله-سالار-من-کجایی-ای-دوای-دردم
محمد حسین حدادیان قافله سالار من کجایی ای دوای دردم  مداحی و نوحه جدید و بسیار زیبا حسین شفیعی بنام لالا لالا دل من شهیده.
قافله سالار من کجایی دوای دردم (شور جدید) - خیمه دلسوختگان
نوا/.../قافله-سالار-من-کجایی-دوای-دردم-(شور-جدید...
شب چهارم محرم - پایگاه جامع مداحی حاج میثم مطیعی
تشنه لب کربلا وای حسین وای حسین | حاج امیر عباسی و حاج میثم مطیعی (نوحه). 3.94 MB. دانلود. ۱۱. قافله سالار من، کجایی ای دوای دردم | حاج امیر عباسی (شور). 3.23 MB ...
حاج امیر عباسی | قافله سالار من :: خیزش تی وی
حاج-امیر-عباسی-قافله-سالار-من
حجم: 2 مگابایت متن شعر: به ادامه مطلب بروید. قافله سالار من کجایی ای دوای دردم؟ پیِ تو هر کجا می گردم تو رو تو قتلگاه گم کردم ای بدنِ صد پاره.
دانلود مداحی شور قافله سالار من، کجایی ای دوای دردم 
دانلود-مداحی-شور-قافله-سالار-من،-کجایی
دانلود مداحی شور قافله سالار من، کجایی ای دوای دردم. ... دانلود آهنگ مذهبی نوحه مداحی جدید از حاج میثم مطیعی به نام تاسوعا حسینی محرم ۱۳۹۵ – ۱۴۳۷ هیأت میثاق با شهدای با ...
مداحی های تهران واسلامشهر - مداحی کربلای حسین شریفی جدید95
مداحی-کربلای-حسین-شریفی-جدید95
مداحی های تهران واسلامشهر - مداحی کربلای حسین شریفی جدید95 - دانلود نوحه جدیداسلامشهر. ... برای دانلود مداحی حسین شرفی به نام قافله سالار من بر لینک زیر کلیک کنید ... برچسب‌ها: دانلود نوحه قافله سالار من کجای ای دوای دردم ازحس, مداحی کربلای حسین ...

 دانلود نوحه قافله سالار من کجایی ای دوای دردم

قافله سالار من کجایی ای دوای دردم پی تو هر کجا میگردم

قافله سالار من کجایی ای دوای دردم محمد حسین حدادیان

کجایی ای دوای دردم پی تو هرکجا میگردم

قافله سالار من کجایی ای دوای دردم هلالی

دانلود نوحه قافله سالار من حسین شریفی

متن شعر قافله سالار من کجایی ای دوای دردم

محمد حسین حدادیان قافله سالار من

حسین شریفی قافله سالار من

 

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی