ای همه آرامشم اینه تنها خواهشم باز مزه ی سفر اربعینُ بچشم

ای همه آرامشم اینه تنها خواهشم باز مزه ی سفر اربعینُ بچشم

دانلود مداحی حاج امیر کرمانشاهی ویژه پیاده روی اربعین 96

 

حاج امیر کرمانشاهی مداحی شب نهم محرم و شب تاسوعا 96

نوحه ای همه آرامشم اینه تنها خواهشم

 

مداحی ویژه پیاده روی اربعین 96

مداحی پیاده روی اربعین
 

ای همه آرامشم اینه تنها خواهشم

باز مزه ی سفر اربعینو بچشم

به سر هوا دارم شور کربلا دارم

من این تب عشقُ از امام رضا دارم

حسین

ای همه آرامشم

اینه تنها خواهشم

باز مزه سفر اربعینُ بچشم

به سر هوا دارم شور کربلا دارم

من ای تب عشقو از امام رضا دارم

حسین

 

 

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی