دانلود آهنگ یار دبستانی من 2 با شعر جدید و انقلابی

دانلود آهنگ یار دبستانی من 2 با شعر جدید و انقلابی

دانلود آهنگ جدید یار دبستانی من با شعر جدید و انقلابی ویژه روز دانش آموز

 

متن آهنگ یار دبستانی من 2

 یار دبستانی من با من و همراه منی
تو دست هم دستای ما همسفر راه منی
جبهه ی ما مدرسه شد معلم ما شهدا
آمریکا شیطان بزرگ میترسه از وحدت ما
دشمن ما منتظره تا من و تو خسته بشیم
تو قفس دشمنیاش مونده و پربسته بشیم
ما می تونیم با همدلی دشمنارو ناامید کنیم
میون دنیا دوباره ایرانو روسفید کنیم
یار دبستاتی من با من و همراه منی
تو دست هم دستای ما همسفر راه منی
جبهه ی ما مدرسه شد معلم ما شهدا
آمریکا شیطان بزرگ میترسه از وحدت ما

 

لینک دانلود مستقیم

مطالب مرتبط:

دانلود آهنگ یار دبستانی من با صدای جشمید جم

دانلود آهنگ یار دبستانی من

 

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی