دانلود نوحه من یک سه ساله دخترم مزن ای نیزه دار

دانلود نوحه من یک سه ساله دخترم مزن ای نیزه دار

دانلود مداحی زیبای حاج مجید فیروزی برای شهادت حضرت رقیه سلام الله علیها

دانلود مداحی زیبای من یک ساله دخترم مزن ای نیزه داری با صدای حاج مجید فیروزی

 

بخش هایی از متن نوحه من یک ساله دخترم:

 

من یک سه ساله دخترم مزن ای نیزه دار
 
نور دل پیغمبرم مزن ای نیزه دار
 
پای برهنه میدوم عقب قافله
 
سینه سوزان دل خون پای پر آبله
 
من یک سه ساله دخترم مزن ایز نیزه دار
 
نور دل پیغمبرم مزن ای نیزه دار
 
 

متن کامل و دانلود در لینک های زیر:

 

دانلود نوحه من یک سه ساله دخترم

دانلود مداحی حاج مجید فیروزی نوحه من یک سه ساله دخترم

 
 

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی