دانلود آهنگ جدید سید مجید بنی فاطمه برای شهادت حضرت رقیه

دانلود آهنگ جدید سید مجید بنی فاطمه برای شهادت حضرت رقیه

تو وقتی اومدی گفتن که تقصیر دل من بود / تو که دیدی بابات خوابه چه وقت گریه کردن بود

دانلود آهنگ زیبای وداع با صدای سید مجید بنی فاطمه در سوگ شهادت  حضرت حضرت رقیه (س)

 

 

بخش هایی از متن آهنگ

تو وقتی اومدی گفتن که تقصیر دل من بود
 
تو که دیدی بابات خوابه چه وقت گریه کردن بود
 
حالا که اومدی پیشم بازم آغوشتو وا کن
 
بغل کن بغضم و بازم غریبیمُ تماشا کن
 
حالا که اومدی پیشم بذار خلوت کنم با تو
 
بذار تعریف کنم بعدش ببین من پیر شدم یا تو
 
 
 
 
متن کامل و دانلود در لینک های زیر:
 

سید مجید بنی فاطمه مداحی حضرت رقیه - حالا که اومدی پیشم بازم آغوشتو وا کن

آهنگ سید مجید بنی فاطمه برای حضرت رقیه - حالا که اومدی پیشم بازم آغوشتو وا کن

 
 

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی