دانلود آهنگ تو بی سر سرتری از من حجت اشرف زاده برای شهید محسن حججی

دانلود آهنگ تو بی سر سرتری از من حجت اشرف زاده برای شهید محسن حججی

ترانه نگاه آخر با صدای حجت اشرف زاده برای شهید حججی

دانلود آهنگ نگاه آخر حجت اشرف‌زاده

 
 

ترانه نگاه آخر با صدای حجت اشرف زاده برای شهید حججی

دانلود آهنگ نگاه آخر از حجت اشرف زاده برای شهید مدافع حرم محسن حججی

لینک دانلود

لینک جایگزین + متن آهنگ:

دانلود آهنگ نگاه آخر از حجت اشرف زاده برای شهید مدافع حرم محسن حججی

 

تصور هم نمیکردم ببینم کوه راه میره
ببینم داره با لبخند به سوی قتلگاه میره
رسیدیو همونهایی که چشماشونو میبستن
حالا با دیدن چشمات میگن تا آخرش هستن
تو بی سر سرتری از من چقدر زیباتری از من
داری میریو با چشمات داری دل میبری از من
تو بی سر سرتری از من چقدر زیباتری از من
داری میریو با چشمات داری دل میبری از من
دم رفتن چرا باید نگاهت رو به ما باشه
مث اینکه خدا میخواست یه چیزی یاد ما باشه 
گلم پر پر شدی اما پرو بال سفر میشی
میخوان خاموش شی اما عزیزم زنده تر میشی
تو بی سر سرتری از من چقدر زیباتری از من
داری میریو با چشمات داری دل میبری از من
تو بی سر سرتری از من چقدر زیباتری از من
داری میریو با چشمات داری دل میبری از من
 
 
حجت اشرف زاده نگاه آخر

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی