دانلود نوحه عربی

نوحه انا مظلوم حسین انا محروم حسین با صدای حاج محمدباقر منصوری

دانلود صوتی نوحه أنا مظلوم حسین أنا محروم حسین با صدای زنده یاد حاج محمدباقر منصوری اردبیلی

نوحه عربی محمدباقر منصوری - انا مظلوم حسین انا محروم حسین

 

دانلود فایل صوتی mp3

 

متن نوحه انا مظلوم حسین انا محرم حسین

لم یا قوم تریدون ببغی و فساد؟
لم تسعون بقتلی بلجاج و عناد؟
لیس والله سوانا خلف بعد النبی
فرض الله علی طاعتنا کل عباد
فلقد شرفنا الله علی کل بری و لقد طهرنا الله بطهر ابدی
شرف الظاهر و الباطن فینا ازلی جدنا اشرف من کل شریف و جواد

أنا مظلوم حسین أنا محروم حسین
أنا مظلوم حسین أنا محروم حسین

من له جد کجدی فی الوری
او کشیخی؟ فأنا ابن العلمین
فاطمه الزهرا امی، و ابی
قاصم الکفر ببدر و حنین)
عبدالله غلاما یافعا
و قریش یعبدون الوثنین
یعبدون اللات و العزی معا
و علی کان صلی القبلتین
فأبی شمس، امی قمر
فأنا الکوکب و ابن القمرین

أنا مظلوم حسین أنا مظلوم حسین
أنا مظلوم حسین أنا مظلوم حسین

که خداوند تبارک و تعالی به من آیات منزه و مبری
به تورات و انجیل و زبور و صحف و جمله فرقان
چه عمی و چه یس اذا جاء وحم به تکریم و به تعظیم
من و مادر و جد و پدر و عم و برادر
شما رحم نکردید به من راه ببستید دلم را بشکستید
أنا مظلوم حسین أنا مظلوم حسین أنا مظلوم حسین أنا مظلوم حسین
زیر خنجر شه لب تشنه حسین گفت:
تو ای شمر ستمکار
تو ای ملحد مکار
تو ای کافر غدار
اگر من نشناسی، بگویم بشناسی :
حسینم، ضیاء القمرینم، قتیل الودجینم
امام الحرمینم، أنا الفضه وابن الذهبینم
منم شهپر جبریل منم آیه ی تطهیر منم نخله خوبان منم زاده زهرا
منم عرش و منم فرش منم کرسی و لوح و قلم و باعث ایجاد دو عالم

أنا مظلوم حسین أنا مظلوم حسین
أنا مظلوم حسین أنا مظلوم حسین

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی