نوحه عمه من جان ورورم دا الورم چاغیر بابام گلسین حاج نادر جوادی

دانلود صوت کامل نوحه ترکی عمه من جان ورورم دا الورم چاغیر بابام گلسین با صدای حاج نادر جوادی محرم 1392 - همراه با پخش آنلاین و متن نوحه 

نوحه ترکی عمه من جان ورورم دا الورم چاغیر بابام گلسین حاج نادرجوادی برای حضرت رقیه (س)

دانلود فایل

متن نوحه

عمه من جان ورورم دا الورم چاغیر بابام گلسین

وار نیازم کفنه یوخ بلیرم چاغیر بابام گلسین

دیوم اونا سوزومی نشان وریم اوزومی

گتیرسون اکبریمی او باغلاسین گوزومی

جهانی ترک الیرم حلال ادون گدیرم

عمه من جان ورورم دا آلورم چاغیر بابام گلسین

وار نیازم کفنه یوخ بلیرم چاغیر بابام گلسین

دیوم اونا سوزومی نشان وریم اوزومی

گتیرسون اکبریمی او باغلاسین گوزومی

جهانی ترک الیرم حلال ادون گدیرم

 

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی