مداحی استودیویی

مداحی متن نوحه من مال حسینم دنبال حسینم سید مجید بنی فاطمه

نماهنگ مداحی استودیویی من مال حسینم دنبال حسینم ممنون حسینم مجنون حسینم سید مجید بنی فاطمه اینجا عالم عشقه روزی همه عشقه اینجاییم و دلیلش رقص پرچم عشقه

 

 

متن نوحه من مال حسینم دنبال حسینم

اینجا عالم عشقه روزی همه عشقه
اینجاییم و دلیلش رقص پرچم عشقه

خاصیت این بیرق این عشق مجسم
اینه که زیر سایه اش عاشق میشه آدم

عشقی که تمومش آرامش محضه
از تو نمیشم دور من حتی یه لحظه

من مال حسینم دنبال حسینم
ممنون حسینم مجنون حسینم

تو ماهی تو منیری من عبدم تو امیری
از چشما که میفتم تو دستم رو میگیری

ای کاش که از این رویا بیدار نشم اصلا
دنیای بدون تو کابوسه برا من

زنده شده هرکی از عشق تو مرده
هرکی به تو دل باخت این بازی رو برده

از دولت اسمت بازنده به عشقم
هرگز نمیمیرم چون زنده به عشقم

من مال حسینم دنبال حسینم
ممنون حسینم مجنون حسینم

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی