مداحی شب تا صبح میخونم برات لالایی سید مجید بنی فاطمه

مداحی شب تا صبح میخونم برات لالایی من پای این نیزه تو اون بالایی با نوای سید مجید بنی فاطمه

مداحی سوزناک سید مجید بنی فاطمه برای حضرت علی اصغر علیه السلام

 

متن نوحه شب تا صبح میخونم برات لالایی

شب تا صبح میخونم برات لالایی

من پای این نیزه تو اون بالایی

آروم جون رباب با لالایی مادر بخواب

ببین به یاد توئه هر کی بنوشه یک قطره آب

بخواب کنار عمو خواب فراتو ببین

منم دعات میکنم سرت نیفته زمین

لالالالا گل عطشانو خسته

سرت رو نیزه دار رو نیزه بسته

****

دشمن پیش چشم من آب مینوشه

گهوارت رو دیدم داره میفروشه

امون از این قافله همسفره با من حرمله

به من نشونت میده رأس تو رو از این فاصله

من از گهواره تو محاله دل بِبُرم

دیگه آروم نمیشم محاله آب بخورم

لالالالا عزیز خُفته رو نی

چه بزرگه برای این گلو نی

****

داغ کام خشکت منو سوزونده

جای تیغ آفتاب رو چهرت مونده

چشای باز عموت دوخته شده به زخم گلوت

به نیزه دارت میگم باباتو بیاره روبروت

لبات تکون میخوره داری صدام میکنی

وقتی زمین میخورم داری نگام میکنی

لالالالا گلم آروم میگیره

رو گلوی بریدش جای تیره

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی