مداحی یا حبیبی و معتمدی با دلم همیشه راه اومدی سید مجید بنی فاطمه

مداحی یا حبیبی و معتمدی با دلم همیشه راه اومدی با صدای سید مجید بنی فاطمه

یا حبیبی و معتمدی
با دلم همیشه راه اومدی
رومو هیچ وقت زمین نزدی
مهربون ارباب

 

متن نوحه یا حبیبی و معتمدی

یا حبیبی و معتمدی
با دلم همیشه راه اومدی
رومو هیچ وقت زمین نزدی
مهربون ارباب
السلام ای پناه دلم
آخرین تکیه گاه دلم
سمت چشمات نگاهه دلم
دلمو دریاب
ای تو اشکمو لبخندم ای گذشته و آیندم
من ضریحتو میبینم وقتی چشمامو میبندم
من اومدم ای شاه کرم
برنگردون روتو ازم
من چی می خوام
از تو مگه غیر حرم
حسین جان

 

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی